Påskhelgs-åka?

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Härlig Gabby! Bilder, bilder, bilder!

Bilder kommer! Helvete1111one one vad den är skitig...jag har nog heltids göra en hel dag för att få bort de intorkade flugorna och getingar odyl! Den låter porr iallafall :) yoshi system trioval:tummenupp

Bilder kommer! Helvete1111one one vad den är skitig...jag har nog heltids göra en hel dag för att få bort de intorkade flugorna och getingar odyl! Den låter porr iallafall :) yoshi system trioval:tummenupp

En Suka alltså? :)

67 bast, suka - hade du yoshi på din aRWe? :va :hihi

Duccen luftades lite lätt nu när solen dök upp på kvällskvisten, till ett par småkisars stora glädje, tänk att motorsång är något som man får i modersmjölken. :yoparty

Jag trodde ni alla visste:confused: Det blev en k7:a silver och röd:) Massor med pulver men det sitter ju en fegknapp på styret att reglera effekten så även jag vågar köra den ;)

Jag kommer med bilder när jag pillat lite på'n! Det finns en del små irritationer att "behandla" på den innan jag tar en bild(putsboeg) jag vet....:)

Kort tur idag blev det:tummenuppO Galles nya donna:tuttar
Tror min hoj har kamelontlack:vaNågra mil till bättrades på så 8 mil totalt i år:)

Bifogat

• 3e april 001.jpg
    3e april 001.jpg
    262.6 KB · Visningar: 32
  • gix höger.jpg
    gix höger.jpg
    254.8 KB · Visningar: 39
  • gix vänst.jpg
    gix vänst.jpg
    248.4 KB · Visningar: 37
  • 3e april 004.jpg
    3e april 004.jpg
    254.5 KB · Visningar: 33
  • 3e april 012.jpg
    3e april 012.jpg
    218.7 KB · Visningar: 31
Så skönt att prova ut hojen lite! Första biten tänkte jag...men vaf-n så tungstyrd den är men efter att jag pumpade upp framdäcket 1,5kg så blev det en ny cykel:tummenupp Elektroniska styrdämparen fungerar kanon och motorn är en riktig juvel när man låter den vakna till lite;) race fotpinnarna är monterade anushål så det är problem att växla ner och bakbromsen käns som gummi! Det kommer jag att kolla närmare på! kopplingen saknar sin nivåburk och den skall jag återmontera! Man är ju inte Rossi så man behöver banta bort den!:)

Det är lugnt jag kan köra in din hoj :D

Misstänkte att du skulle kunna "offra" dig ;)

Deeeeee va en kyckling...som hette Gaaaaboooor...etc. :fakta

...och han skulle ut och gå en promenad:arsele:)

Last edited:
Så skönt att prova ut hojen lite! Första biten tänkte jag...men vaf-n så tungstyrd den är men efter att jag pumpade upp framdäcket 1,5kg så blev det en ny cykel:tummenupp Elektroniska styrdämparen fungerar kanon och motorn är en riktig juvel när man låter den vakna till lite;) race fotpinnarna är monterade anushål så det är problem att växla ner och bakbromsen käns som gummi! Det kommer jag att kolla närmare på! kopplingen saknar sin nivåburk och den skall jag återmontera! Man är ju inte Rossi så man behöver banta bort den!:)

Misstänkte att du skulle kunna "offra" dig ;)

...och han skulle ut och gå en promenad:arsele:)
Gott Gabbe en Gixxer tuuuusen:tummenupp Grattis
Suckorna är väl inte kända för att vara snabbstyrda däremot väldigt exakta. Växlingen ska vändas för räserkänsla, det ska fort och växla upp växla ner har man alltid tid med. :tungan. Bakbromsen, BAKBROMSEN vem f..n behöver bakbroms, skit i den.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman