Påskhelgs-åka?

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Bakbromsen, BAKBROMSEN vem f..n behöver bakbroms, skit i den.

Joho! Tänk vad gabbe ska brassa på baCKan hela RaKan, då måste man ha baCkbroms :fakta

Grattis till hojen Gabor, tänk att t.o.m du blev förnuftig och valde Suzuki :D

Last edited:
Joho! Tänk vad gabbe ska brassa på baCKan hela RaKan, då måste man ha baCkbroms :fakta

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Imorrn sol o fint:)Ej bortlovad förrän kl 16:30, så fnular på ut o cruisa lite i närheten, suraåsen:vaFika någonstans om markan är öppen, alt bara ta kaffe på donken eller något "mackpiss" någon som är på:va Utgå från ca 11:00-12:00 tiden.

Ujj! Kom inte med såna där förslag, jag blir ju inte alls avis! :tungan

Jag måste nog se om den är pålitlig för längre turer än 3 mil så...jag är nog på!

Konstigt :confused: du är inte den första som gratulerar till märkes valet lite "sekt" över det hela:D

Last edited:
Vi LÄR ju, sno fighterfarsans fukko-retta! :jÖrt

Jag är nog på med om vädret är strålande...

Skall vi sammanstråla vid Markan vid 11:30? Synpunkter på det! Jag kör gärna åsen ett par svängar:tummenupp

Gott Gabbe en Gixxer tuuuusen:tummenupp Grattis
Suckorna är väl inte kända för att vara snabbstyrda däremot väldigt exakta. Växlingen ska vändas för räserkänsla, det ska fort och växla upp växla ner har man alltid tid med. :tungan. Bakbromsen, BAKBROMSEN vem f..n behöver bakbroms, skit i den.

Bakbromsen tar tyvärr som den skall men klåparn lekte kuba mekning med fjädern till bromsljus brytarn som förövrigt riggats fast med sveriges leprigaste plåtbit :)

Brassa på bakan är inte att köra hoj, det är.....det är.....det är......du ser jag vet inte ens vad det heter.:rolleyes:

Eller bara en 1098:a, som bara vill lätta på framhjulet. :fakta

Blir det så att man får se gixxern på markan idag? GÖRT. 11:30.

Min R1.a vill gärna lätta framhjulet bara på gaspådrag :skrämd :fakta

Syns på Markan kl 11:30:tummenupp

12 milatripp

:)Fint väder o trevligt hojfolk i form av Gabor och Jerry så tog vi en fika på markan, innan vi körde suraåsen till ramnäs mot skultuna(dålig väg med tjälskador o bulor överallt) Västerås mot kajfiket, Dingtuna och Kolbäck till Köping igen. Najjs!:) 21 mil totalt i år då, rätt kallt ännu, men skönt att det är igång iaf

Bifogat

• Markan (Medium).JPG
    Markan (Medium).JPG
    118.5 KB · Visningar: 30
  • Jerry (Medium).JPG
    Jerry (Medium).JPG
    65.3 KB · Visningar: 29
  • Jerry o gabor suraåsen (Medium).JPG
    Jerry o gabor suraåsen (Medium).JPG
    105.9 KB · Visningar: 41
  • rasta (Medium).JPG
    rasta (Medium).JPG
    95.5 KB · Visningar: 39
  • Kajfiket (Medium).JPG
    Kajfiket (Medium).JPG
    63.2 KB · Visningar: 23
Last edited:
Härlig tur med er grabbar, man är synnerligen lyckligt lottad att ha möjligheten att njuta av livet på detta sättet. :)

HTC och motljus alltså, men ett par glada gubbar på kajfiket - känns de igen? :D

Bifogat

• IMAG0028.jpg
    IMAG0028.jpg
    174.3 KB · Visningar: 32
  • IMAG0029.jpg
    IMAG0029.jpg
    192.3 KB · Visningar: 32
Vi fick lite latte i oss och posörfaktorn infann sig direkt! Tror trixarn hade gjort sitt "skinnställs häng med pilotisar trick" om han vart med:D
Livet lekte en stund där:tummenupp

Ser riktigt härligt ut, om det är väder nästa helg så har ni en till suzuki i flocken :D

Albert och Herbert?

Lägg ägg!! Vi ser ju riktigt hårda ut för tusan! Riktigt fighting face på mig:D Och Galle så nöjd man bara kan bli med en ny vän som heter Gonzo! Fö så kallar jag min för Miss Piggy:tuttar med tanke på skiftningarna i rosa på kort:D

Last edited:
fan va skönt det ser ut..själv står min ensam i jkpg och är ledsen i garaget..måste nog ta ut henne på en sväng snart......MEN SOM SAGT så snöar det idag!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman