Påskhelgs-åka?

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det ser ju ut att bli dugligt väder, sol idag och imorgon - nästan läge för en liten tur till Markan, eller rent av kajfiket för en annan idag.

Någon mer hugad?

Hmmmm har familjen på mat imorrn så det är ett evigt städande och matlagande och så står hojen fortfarande nedplockad. (Fast lite surf hinner man med)

Jaja, det är ju IMORGON det, och italienskan står naken i garaget efter oljebyte, skall få lite tvätt idag, och bli påklädd igen, så att din är isärplockad är en klen ursäkt.

Du vågar aldrig... :D

Tsssk tssssk - väster-länningar om ja' får be. :mattias Har sjufämtin' fått äta mer elektronik, eller är det dags att lufta'n?`

Den står här med pyjamasen på, utan en susning om vad en skandinavisk vår kan utsätta den för :frostbite

Får mina däck nästa vecka :huvet Har fortfarande kvar isdäcken

Blir en repa alldeles strax... passa på innan det kommer in regnskurar och man måste bänka sig på första Påskmiddagen.

Blir en repa alldeles strax... passa på innan det kommer in regnskurar och man måste bänka sig på första Påskmiddagen.

Jag har klätt på italienskan efter oljebytet, och det var sol när jag började, nu är det gråkallt och den tidigare blå himmeln måste ha varit en hägring. :va YR hävdar sol och 8+ till eftermiddagen...så det blir till att kränga av lite dubbdäck på dödsraketen istället.

Jävla vår att inte ta fart, och domedagsrubriker om global uppvärmning och klimathot lyser fortfarande med sin frånvaro - jag anar ett samband. :hihi

Jaja, det är ju IMORGON det, och italienskan står naken i garaget efter oljebyte, skall få lite tvätt idag, och bli påklädd igen, så att din är isärplockad är en klen ursäkt.

Du hinner aldrig... :D

Precis det är ju det jag säger :D:D

Hmm våga vägra sanningen, det är skitfint väder idag ju (vi skall åka hoj till Nynäshamn idag och sedan till Gotland) så enligt mig är de kanonväder :gnissla :näsblod Har vart vinter länge nog enl. mig, och till påsk ska man kunna köra hoj! PuNGt!11!..one!1

2-takts spanjacken har redan sommardäck på, och är nygenomgången. De är ju iaf. najs..

Hmm våga vägra sanningen, det är skitfint väder idag ju (vi skall åka hoj till Nynäshamn idag och sedan till Gotland) så enligt mig är de kanonväder :gnissla :näsblod Har vart vinter länge nog enl. mig, och till påsk ska man kunna köra hoj! PuNGt!11!..one!1

:Bugar :banana :yoparty

Stenhårt, ta med lovikavantarna! :D Det lär bli småkyligt är jag rädd.

:Bugar :banana :yoparty

Stenhårt, ta med lovikavantarna! :D Det lär bli småkyligt är jag rädd.

Jag är rädd at du har rätt i det, men vaffan, är man en hardcore biker to the bones så skiter man i de, ride or die :yoparty eller va det ride and die :va :brinnerup

Vi hade ju bokat bilen på båten, men ringde idag och ändrade, wtf man måste chansa ibland :D

:banana nya åkdonet står i garaget och jag har inte åkt mer än 25m på den än:näsblod Den behöver lite justering av fotpinnar en ordentlig rengörning och sedan lite små justeringar så är den fit for fight :)

Jag är rädd at du har rätt i det, men vaffan, är man en hardcore biker to the bones så skiter man i de, ride or die :yoparty eller va det ride and die :va :brinnerup

Vi hade ju bokat bilen på båten, men ringde idag och ändrade, wtf man måste chansa ibland :D

Tänkte även kolla om rosenhill har öppet, kan ju va läge för en värmande kaffe på vägen

Besök idag, iväg på påskfira imorgon och på Söndag, men ev om det är en solglimt och man har 30 minuter ´över att det blir en kort sväng, då hojen är "turn-key":)Imorn el på söndag, måndag till tisdag blir det en minisemestertripp, men inget med mc:gnissla

Jag o Korven var med och såg till att El gabor äntligen fick släpa hem sitt nya åkdon:bananaKalashoj:tummenupp är faktiskt lite avundsjuk:gnisslaMen glädjs med honom åt nyförvärvet!:)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...