SGM
BTG 8:20
...det ser ju ut att bli dugligt väder, sol idag och imorgon - nästan läge för en liten tur till Markan, eller rent av kajfiket för en annan idag.
Någon mer hugad?
Någon mer hugad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, anar man en viss bitter underton Robban?![]()
Hmmmm har familjen på mat imorrn så det är ett evigt städande och matlagande och så står hojen fortfarande nedplockad. (Fast lite surf hinner man med)
Norrlänningar, ni e inte kloka nånstans![]()
Norrlänningar, ni e inte kloka nånstans![]()
Tsssk tssssk - väster-länningar om ja' får be.Har sjufämtin' fått äta mer elektronik, eller är det dags att lufta'n?`
Blir en repa alldeles strax... passa på innan det kommer in regnskurar och man måste bänka sig på första Påskmiddagen.
Jaja, det är ju IMORGON det, och italienskan står naken i garaget efter oljebyte, skall få lite tvätt idag, och bli påklädd igen, så att din är isärplockad är en klen ursäkt.
Du hinner aldrig...![]()
Hmm våga vägra sanningen, det är skitfint väder idag ju (vi skall åka hoj till Nynäshamn idag och sedan till Gotland) så enligt mig är de kanonväder![]()
Har vart vinter länge nog enl. mig, och till påsk ska man kunna köra hoj! PuNGt!11!..one!1
![]()
![]()
Stenhårt, ta med lovikavantarna!Det lär bli småkyligt är jag rädd.
Jag är rädd at du har rätt i det, men vaffan, är man en hardcore biker to the bones så skiter man i de, ride or dieeller va det ride and die
![]()
Vi hade ju bokat bilen på båten, men ringde idag och ändrade, wtf man måste chansa ibland![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |