Påkörd

skönt att de har löst sig relativt bra för dig iaf, din sommar låter inget vidare:död

fast du kanske skulle ha skrivit i annonsen om ninjan att den blev påkörd och reparerad itsället för att den välte, är ju en lite skillnad som en köpare kanske skulle vilja veta...:näsblod

(smygläste på soe)

Den blev inte skadad när jag blev påkörd det var när den välte när jag blev påkörd trillade hojen aldrig jag lyckades hålla mig kvar :)

Last edited:
Den blev inte skadad när jag blev påkörd det var när den välde när jag blev påkörd trillade hojen aldrig jag lyckades hålla mig kvar :)
Såpass, du verkar ha en väldig tur då:) fast det lät misstänkt likt en bortförklaring ändå :tungan

Såpass, du verkar ha en väldig tur då:) fast det lät misstänkt likt en bortförklaring ändå :tungan

Jag skrev i någon tråd då hojjen hade vält så du kan kontrolera mig om du inte litar på mig =) var 30-45 dar innan jag blev påkörd. Dagen innan jag fick körkortet så lagom panik man hade att fixa fram ny växelpinne!

Jag skrev i någon tråd då hojjen hade vält så du kan kontrolera mig om du inte litar på mig =) var 30-45 dar innan jag blev påkörd. Dagen innan jag fick körkortet så lagom panik man hade att fixa fram ny växelpinne!
aha, hade missat den tråden:) kanske ska sluta posthunta i din tråd nu då, så kanske man inte blir din ovän på forumet :näsblod

Exakt samma sak har hänt mig utan att jag trillade omkull med enda skillnad att bilföraren var en tjej som kläcke ur sig: Varför stod du stilla? varpå hennes kompis säger: kanske för att det var rött...

Det enda på hojen som tog stryk var regplåt och hållare medans hennes kylare gick sönder :)

Exakt samma sak har hänt mig utan att jag trillade omkull med enda skillnad att bilföraren var en tjej som kläcke ur sig: Varför stod du stilla? varpå hennes kompis säger: kanske för att det var rött...

Det enda på hojen som tog stryk var regplåt och hållare medans hennes kylare gick sönder :)

vafan är din hoj tillverkad i för material? Låter som diamant om en regplåt + hållare vs bil vann

vafan är din hoj tillverkad i för material? Låter som diamant om en regplåt + hållare vs bil vann

Det var en Honda CBR1000RR (se avatar) och bilen en ny peugot! Nya bilar har ju mjuka kofångare och plasthuv vilket ledde till att huven gick upp mot regplåt+hållare och kofångaren studsade mot däcket! Bilen i fråga är ju även ganska spetsig vilket också hjälpte!

Hade bilen varit en 240 från 84 hade jag varit riktigt illa ute...:näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...