MaScoot
kast me' liten bomullstuss
- Gick med
- 24 May 2005
- Hoj
- Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Lt Jake skrev:2205680http://t955i.net/forums/ShowPost.aspx?PostID=17616
Universal racing alu, omsvetsat grenrör och keramisk coating på hela skiten. Inga distanser alls och garanterat ett av de härligaste motorljuden i Stockholm.
Du MÅSTE mappa om A/F-kurvan, den går farligt snålt annars..
Gratulerar till ett bra val, även om jag helst hade varit ensam om det åtminstone en posör-sommar. mvh/J
Snygg j-vla hoj du har!!! Tror jag har sett den utanför MC-varuhuset!
Jo, allt du säger stämmer. Grymt elakt och mullrande lät den..för att inte säga helt j-vla fucking underbart! Och jag fick även en känsla av att den gick snålare nu. Sexton distanser är ju ändå ganska öppet...så jag får nog se till att leverera lite extra soppa

Var inte ledsen över att inte vara unik längre...jag har gått och suktat över den där pipan länge. Chansen kom nu..köpte från Summit Racing för futtiga 125 dollar...brorsan tog med den hem från L.A.

don_tomazo skrev:2205678Förlåt om jag spammar din tråd men vad är grejen med en supretrapp?
Grejen med Supertrapp är att du får en "tunable" pipa. Du kan välja ljudnivå, var i registret du vill ha mest pulver etc genom deras disc system. Röret är mer eller mindre helt öppet...det är discarna som avgör hur mycket flow du får.
Läs mer HÄR om du är intresserad.