Fredde954RR
Drive it like you stole it!
faan belv påkörd igår! kom o åkte straxt innan en rondell i tätbebyggt omr låg 2 bilar framför tänkte att ja klipper den ena innan rondellen,precis när ja låg jämnsides så börjar puckot blinka o svänga vänster,vet ifan va han skulle göra för det är bara enfiligt,
iallafall så han körde rätt in i mitt ben+ hoj,, bara small te
höll mig på hjulen o stanna o fråga va faan han höll på me
han bara gapa o skrek o undra hur de va me mig,kom en jävla massa bilar o vi stod mitt i vägen så ja sa te honom att vi skulle flytta,visst sen stanna vi o han höll fortfarande på o fråga hur de va me mig,de e lugnt sa jamhur e de me hojen då sa han så vi kolla va typ lack ifrån hans bil längs hela sidan,systemet o allt,sen kolla vi bilen framskärm o förar dörr va upprepade av fotpinnarna o dyl... sen bara kläckte han hur sig,,, jo jag är ju POLIS om det kan va till nån nytta!!?
ja tänkte de shit.. 30 väg,omkörning innan övergångsställe mm.. jaha sa ja,... oops.. men jo det är ju helt upp till dig om du vill att vi ska anmäla det här t försb.. ja kan ju säga att ja kört in i en stolpe elr nåt dom skiter i vilket på stationen
sa han!! ha körde en civilbil o va i tjänst!! så kolla vi skadorna på hojen o det va bara färg gick o få bort allt!! så då sa ja de att visst vi skiter ide,e ju bara massa papper o skit o fylla i, okidki sa han!så ja tog hans nr t polisen om ja skulle ångra mig!sendrog ja! g,hade ju inte riktigt rent mjöl i påsen..hehe ibland har man tur i oturen!! 
iallafall så han körde rätt in i mitt ben+ hoj,, bara small te
höll mig på hjulen o stanna o fråga va faan han höll på me
han bara gapa o skrek o undra hur de va me mig,kom en jävla massa bilar o vi stod mitt i vägen så ja sa te honom att vi skulle flytta,visst sen stanna vi o han höll fortfarande på o fråga hur de va me mig,de e lugnt sa jamhur e de me hojen då sa han så vi kolla va typ lack ifrån hans bil längs hela sidan,systemet o allt,sen kolla vi bilen framskärm o förar dörr va upprepade av fotpinnarna o dyl... sen bara kläckte han hur sig,,, jo jag är ju POLIS om det kan va till nån nytta!!?
ja tänkte de shit.. 30 väg,omkörning innan övergångsställe mm.. jaha sa ja,... oops.. men jo det är ju helt upp till dig om du vill att vi ska anmäla det här t försb.. ja kan ju säga att ja kört in i en stolpe elr nåt dom skiter i vilket på stationen 
!