Påkörd bakifrån. Helmet cam fångade allt.

Har inte denna film varit uppe i en annan tråd ?! Vet själv vilken irritation man kan ha när de skett om nån är framme och frågar om man är ok efter dom kört på en... :D

OMG :brinnerup.. men det gör inget att det är ett gammalt klipp för jag hade inte sett denna video förr. Tycker det är bra att det kommer fram nu till våren.

Känns det som att den killen hade en ängel på axeln där. Förutsatt att det faktiskt GICK bra också, så att han inte fick turbo-whiplash och dog en vecka senare (men då borde inte filmen ligga ute sådär).

Känns som att man kan göra sig hur illa som helst av det där!

Ok, nu har man sett den där filmen några gånger och varje gång så önskar jag att man fick höra hans kommentar och ta del av hans handlande efteråt.

Det kanske finns en god förklaring till varför han klippte filmen så kort...

[YOUTUBE-ID]0zY99HOziTE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
ooouuuggghhhfff! Hur fan kan han stå på benen? Ser ut som han "bara" hoppar av och tar ett steg åt sidan:D

ooouuuggghhhfff! Hur fan kan han stå på benen? Ser ut som han "bara" hoppar av och tar ett steg åt sidan:D

Kanske inte är samma grej, men blev påkörd på sidan en gång när jag cyklade. På något sätt lyckades jag flyga av cykeln och landa på fötterna, cykeln flög framför bilen. :martialar

Har råkat ut för liknande grejer två gånger och det blev precis så där. Hojen försvann och jag tog ett par steg framåt. Inte ett blåmärke ens men lite skakis i benen blev man allt

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...