Påkörd bakifrån. Helmet cam fångade allt.

ooouuuggghhhfff! Hur fan kan han stå på benen? Ser ut som han "bara" hoppar av och tar ett steg åt sidan:D

Råkade ut för en liknande smäll i höstas. En MC kör in i baken på min MC. Jag landar på fötterna framför MC'n utan en skråma.
Går att vara med i olyckor utan att skada sig även när man kör MC.

//Andreas

Fick en känsla av det hära med att solen kan ha spelat en roll i situationen......det kommerr att komma nu här under vårkanten som året innan o året innan att man blir bländad,surt är det i alla fall.

:näsblod Sorry, are you ok?

:rofl

Facepalm.jpg

Hade ju ganska bra fart tanten, det var ju inte en snäll liten knuff i rumpan precis :tungan

Kanske inte är samma grej, men blev påkörd på sidan en gång när jag cyklade. På något sätt lyckades jag flyga av cykeln och landa på fötterna, cykeln flög framför bilen. :martialar

blev påkörd i en korsning då ja hade moped i sidan. tydligen skulle ja ha gjort pirruetter i luften:yoparty landa ej på benen men såg nog rätt coolt ut ändå:tummenupp

Kardinalfel! Man stannar inte bakom en bil på detta sätt. Man åker förbi hela kön och ställer sig först, mitt i vägbanan framför första bilen för att inte inbjuda till dragracing när trafikljuset slår om till grönt.

Har råkat ut för liknande fast jag stod still vid ett rödljus och skulle iväg, en tant bakom som hade bråttom till flygplatsen såg inte att jag fortfarande stog still när min polare drog iväg på sin hoj och antog att jag också åkte, (stod och halvsov) så hon ladda fullt in i arslet på mig. Hojjen flög iväg ett antal meter framåt och jag gjorde någon slags kullerbytta bakåt på hennes bil och landade på marken.
Vart ju inte helt glad på henne kan jag ju säga och drog av ett par väl valda ord :6surkart

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...