KGK
1200
Kritiken var väl främst att den kostade fyra miljoner och försvaret har ont om pengar.
för en annan som inte har så stor koll så tyckte jag den var ganska bra, de kanske kan minska några underhållskostnader och göra någon fler film senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kritiken var väl främst att den kostade fyra miljoner och försvaret har ont om pengar.
för en annan som inte har så stor koll så tyckte jag den var ganska bra, de kanske kan minska några underhållskostnader och göra någon fler film senare![]()
Eller så kan vi lägga pengarna på materiel till dom soldater vi har kvar, camoflage kläder i lite olika nyanser och splitterskydd till dom fordon vi skickar till områden med minor och försåtsladdningar.
i filmen sa dom att svenska soldater är vältränade och har bra utrustning

Ni skulle bara veta vad en riktig stridsskjutningsövning kostar...![]()
Eller så kan vi lägga pengarna på materiel till dom soldater vi har kvar, camoflage kläder i lite olika nyanser och splitterskydd till dom fordon vi skickar till områden med minor och försåtsladdningar.
ni kan väl panga lite mindre då och spela lite mer CS![]()
så blir miljöpartiet glada också![]()
Njaa. de som lever i verkligheten förstår ju att det inte riktigt är samma sak...![]()
mjo men eftersom Sverige inte krigar
kan man inte låta blir att skjuta live med tunga grejer då?
Nej inte så väldans, men man får vara glad åt det lillaHehe, jag såg digmen det vart inte mycket "fame" time du fick till..
![]()
Fyra miljoner låter rätt mycket men nu kanske ÖB slipper resa landet runt för att prata med folk? Jag vet inte, men jag tyckte filmen var bra. Kan iofs bero på de medverkande kanske.Kritiken var väl främst att den kostade fyra miljoner och försvaret har ont om pengar.
---------------------------------
Mja, då vill jag ha lite silikon-bimbosar med maskingevär med i den, det tycker man att dom borde ha råd med.
Njae... Det är ju roligare ju mer det smällermjo men eftersom Sverige inte krigar kan man inte låta blir att skjuta live med tunga grejer då?
Man får dock inte så mycket saker för de pengarna, speciellt inte splitterskydd till fordon. De hade nog försvunnit bort någon annanstans där man aldrig hade sett dem då jag har känslan av att FM inte är speciellt effektiva när det kommer till ekonomi.
Njae... Det är ju roligare ju mer det smällerOm man aldrig får testa på det så vet man inte hur det känns och fungerar när det väl är dags, om det blir det.
Det är ju roligare ju mer det smällerOm man aldrig får testa på det så vet man inte hur det känns och fungerar när det väl är dags, om det blir det.

jo jag hajar det![]()
för att vara ekonomisk och miljöpolitiskt korrekt så bör man kunna dra ner på det ett tag, med tanke på hur lite vi krigar och att miljömål även bör finnas inom försvaret.
det pangar fint i datorn med bra ljudkort osv.
de får väl bygga bra simulatorer![]()
Så var det avgjort![]()
Vaereförjävlatråd?
Varförerensåseglivad?
Jagetröttpåattsedenpåförstasidan!![]()
Jag e lika trött på att se såna som dig här inne...
Har du inget vettigt att säga så täpp till foderluckan!

han är bara avundsjuk![]()
Precis... För vem vill inte fira jul/nyår i värmen.......![]()
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_819385.svd
Du vet de tar ett tag att packa ca 4000 soldater+utrustning och sen kasta in dom i ett främmande land.Va f..har ni inte åkt än?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller