Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zhapod skrev:på tal om saker som är dyra: sprit, någon?
På tal om spya så spydde jag i spelet San Andreas.H4 skrev:På tal om sprit, spya någon?
Du har glömt T i början på ditt namn och den åt jag upp på dagis.UrbanTiger skrev:Du heter #14 och är värdelös i min verktygslåda
Det är nog korrekt.UrbanTiger skrev:TMichael låter utländskt. Jag är Norsk och måste gå på skithuset tror jag, hej då![]()

UrbanTiger skrev:Intressant.....
En gång drömde jag att jag var ute och gick i skogen och så hittade jag en liten groda. Jag plockade upp grodan i handen och strök den över huvudet och ... pufff så stod där en elak trollkarl.
-Jag är den elaka trollkarlen, sa han.
-Nu förvandlar jag dig till en höna.
Plötligt var jag en höna som gick omkring i skogen och åt maskar och småkryp från skogens blad.
Medans jag gick omkring kände jag ett tryckande baktill och jag blev tvungen att trycka på lite. Med ens trillade det ut ett ägg. Märkligt tyckte jag. Det tog inte lång stund innan det var dags igen. Och igen.
Det hela avbröts abrupt av att Nettan skakade på mig i sängen och sjövilt undrade om jag skull skita ner hela sängen![]()
På tal om sex, har 7 intressen, sex å hojKay skrev:På tal om att drömma; en gång sneade jag duktigt och drömde att jag drömde, och inte kunde vakna ur drömmen... typ. BAH. gonatt.
dite:
AVAFAN. Nu ska jag ha sex. På tal om sex; fem.
IronMike skrev:På tal om sex, har 7 intressen, sex å hoj![]()
Gustav1 skrev:Det här är en 7kt rolig tråd.
Långa farbron skrev:På tal om att vara sjuk så drack jag sprit igår,Polsk vodka med ett grässtrå i.
Gustav1 skrev:På tal om gräs så har det återhämtat sig ganska bra efter torkan.
Vi tycker inte om ficktjyvarLånga farbron skrev:Torr gräs kallas hö,hö brukar man säga att folk som har tur har i fickorna,mina fickor var tomma när jag kom hem i natt.
sEiKo skrev:På tal om fick så är det tyska för knulla.
På tal om att få, så fick jag ett glas igår.Solid snake skrev:På tal om att knulla så är det tyska ordet för knulla fick.
![]()
![]()
![]()
KalleNorton skrev:På tal om att få, så fick jag ett glas igår.
MikkE skrev:KalleNorton är en glas-tändare!
Solid snake skrev:Fast det är ingen gas i honom.
På tal om Norton så suger deras antivirus.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |