På svt1 just nu..

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ett ABC-reportage om hiphopkollo för tjejer... :landet runt


:rofl
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Jag brukar se Landet runt.

Men du vet väl om att här på sporthoj.com så betalar nästan ingen tv-licens, och de som inte gör det säger också att allt SVT sänder är skit. Men det vet ju du och jag att det påståendet är fel.

Kolla bara i tråden Plus testar actionkameror, där ser du hur många som inte ser på SVT det finns... :rolleyes:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Apropå riktig skit på SVT är det en dokumentär om resursbaserad ekonomi med ett gammalt troll och någon korthårig idealistsnippa från Östergötland just nu.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Landet runt är riktigt bra.
Mycket beroende på Henriks finkänsliga humor.

Indeed. Det enda svt-programmet jag kikar på. Henriks "finkänsliga" humor kan lätt förväxlas med sofistikerat hån mot landsbygden. Magiskt.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
och de som inte gör det säger också att allt SVT sänder är skit. Men det vet ju du och jag att det påståendet är fel.

SVT is the SHIT!!!

Ingen reklam. Bara en sån sak.
Inga jävla kärlekstörstande morsor eller bönder som blottar ut hela sitt jävla mög i TV så man skäms bara man råkar bläddra förbi.
K-special på fredagar. Istället för dravvel som Idol och dansande föredettingar.

För det ska jag säga. Att när jag slår ner arlset en fredag å ska försöka hitta nåt att se. Då hamnar jag oftast på K-special.

En gång handlade det om ett hus som var byggt på ett vattenfall. Jävligt fascinerande. Eller så handlar det om andra intressanta saker. Som konstnärer eller andra personer som gjort nåt vettigt.

Inte bara opererat brösten till omänsklig storlek... eller blonderat håret så man tror att dom sover i vätersuperoxid. Ja. Eller nåt annat enfaldigt. Typ. Råkar vara hemmafru eller nåt. :rolleyes:

//M

PS 1: Dock tycker jag TV3 lyckades bra med OS. Trodde det skulle vara tramsigare.
PS 2: TV4 behöver jag säga nåt annat än "reklamen" den pågår ju för fan oftare än själva programmet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Problemet med SvT är inte utbud eller kvalitet primärt, det är bristen på valfrihet.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Som konstnärer eller andra personer som gjort nåt vettigt.

Inte bara opererat brösten till omänsklig storlek... eller blonderat håret så man tror att dom sover i vätersuperoxid. Ja. Eller nåt annat enfaldigt. Typ. Råkar vara hemmafru eller nåt. :rolleyes:

//M

Konstnärer är ju verkligen kända för att göra något vettigt :näsblod
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Konstnärer är ju verkligen kända för att göra något vettigt :näsblod

Personligen. Tycker jag det är vettigare att måla en tavla, än att göra en plastikoperation.

Men. Man får självklart tycka vad man vill. :)

Å visst. SVT har sina svagheter dom med. Det satt någon svammelbrud på morgonTV i måndags å skulle prata om krisen i Ukraina. Fy fan. Pino. Hon fick inte fram det hon skulle säga. :näsblod

Å i morse satt hon med underbettet å ställde en massa jävla pessimistiska frågor om Vasaloppet. Å inte va hon mycket smartare när dom diskuterade lavinfaran å utrustningen kring det.

Men det kankse jag som är petig. Inte vet jag.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Indeed. Det enda svt-programmet jag kikar på. Henriks "finkänsliga" humor kan lätt förväxlas med sofistikerat hån mot landsbygden. Magiskt.

Det är lugnt, vi lantisar kan konsten att garva åt oss själva...sådär lite lätt osofistikerat, med magen hoppande och en ljudlig snörvling på varje inandning.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Apropå riktig skit på SVT är det en dokumentär om resursbaserad ekonomi med ett gammalt troll och någon korthårig idealistsnippa från Östergötland just nu.
Markus, du behöver verkligen komma ut lite, alternativt va lite crazy och beställ ett kanalpaket vettja :tummenupp
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition

molzzon

Medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
s1000rr -11
Problemet med SvT är inte utbud eller kvalitet primärt, det är bristen på valfrihet.

:tummenupp

Lägg ner SVT (Sveriges Television) helt men behåll SR (Sveriges Radio) & UR (Utbildningsradion)! Kan inte förstå hur underhållning i SVT kan klassas som allmännyttig tjänst. Public service bolagen består av SVT, SR och UR har en årlig budget på närmare 6,7 miljarder kronor.

Jag tycket att det är motbjudande att man 2014 måste betala en tvingande tv-avgift till staten så att staten kan tillhandahålla TV underhållning till svenska folket :fakta.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top