På begäran... FirebladeTurbo/RC211V replica

Mycket grym hojj :bow
Måste också säga placeringen av din reg-skylt är fin :p

Snyggt Henke! :tummenupp

Kan tillägga till er som inte sett den i irl. Den är hur snygg som helst. Gissa om man blev avis :bow

Ser riktigt bra ut, och det som är ballast är att det är riktigt hemmapul, lämna bort jobb och köpa prylar kan ju vem som helst göra. Skitcoolt! :tummenupp

Nu är reportaget för Allt om MC avklarat, kommer med i nästa nummer. Håll utkik då!!
Har åkt en del med hojen nu sedan den blev klar och kan inte annat än att konstatera att det är turbo som gäller. Åker hur lätt som helst på slangen 2-6:an på ren gas :tummenupp (vill inte ens försöka på 1:an) :crash :skrämd . Vi får väl se hur reportaget blir...

Fan, hur många hk var det iden?
Nu ska jag kolla i Allt om Mc om den är med... :tummenupp

du sägger att in åker på bakhjulet på alla växlar och inte vågar på 1an änn.
uhhh tänk om jag hade maximus brutus.
alltså hayabosan med 253 hk utan turbo och så väger den 200kg ahhhh. vilket vridmoment.

//Niklas

Nikel skrev:
alltså hayabosan med 253 hk utan turbo och så väger den 200kg ahhhh. vilket vridmoment.

//Niklas
Vad yrar moppofuckott om? :3freak

Swedie skrev:
jag vill se film!
Jag har fan inget firewire kort. Är sugen på o göra en fet film men det tar sån tid o fixa allt. Har precis blivit pappa också så man kör ju inte riktigt lika dant som man gjorde innan heller.

Nikel skrev:

//Niklas
Anledningen till att man inte vill lyfta hojen på 1:an är att det kommer typ 100hk på 2000rpm, lite okontrollerat även om man e van. Klart då lättare när man inte har en turbokick.

Back