På begäran... FirebladeTurbo/RC211V replica

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
pittbull skrev:
:D :arsele
ja men en original ja, jag håller på att montera en så äckligt brutal motor i min retta, möter du den och spöar mej ska jag elda upp den framför dina ögon, om man säger som så här 188bhk, utan gas eller stress fläkt, lägger på nos kittet så blir du ändå mer förnedrad. BARA REN FAKTA... men det borde ju du veta ELLER???

Varför komma med påhopp om så här löjliga grejer?? Jag berättade för killen var en orginal R1:a visar i hastighet i bänk. Vad har det med din hoj o göra?
Synd att jag sålt hojen då. Det hade varit kul o se dig tutta fyr på den. 188hk på hjulet..? Då skiljer det bara 70hk mot min med grundladdtrycket på 0,6bar Jag körde 0,9.. Och om det nu är så viktigt att plocka hästar utan turbo = fusk, enligt dig, varför kör du då med gas?? Du kommer inte i närheten av körbarhet med det på en hoj... Men det borde ju du veta... ELLER???
Och varför lägger du som RSV R säger ut den till salu i min tråd?? Oseriösa spekulanter?? Det kanske du som är oseriös eller så är hojen kanske inget o ha?? Ska du ha en femtiolapp för hojen, det är väl inget skambud iaf??
Ta bort dig!
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Wheeliedevil skrev:
Varför komma med påhopp om så här löjliga grejer?? Jag berättade för killen var en orginal R1:a visar i hastighet i bänk. Vad har det med din hoj o göra?
Synd att jag sålt hojen då. Det hade varit kul o se dig tutta fyr på den. 188hk på hjulet..? Då skiljer det bara 70hk mot min med grundladdtrycket på 0,6bar Jag körde 0,9.. Och om det nu är så viktigt att plocka hästar utan turbo = fusk, enligt dig, varför kör du då med gas?? Du kommer inte i närheten av körbarhet med det på en hoj... Men det borde ju du veta... ELLER???
Och varför lägger du som RSV R säger ut den till salu i min tråd?? Oseriösa spekulanter?? Det kanske du som är oseriös eller så är hojen kanske inget o ha?? Ska du ha en femtiolapp för hojen, det är väl inget skambud iaf??
Ta bort dig!

Jag bjuder över, han får 55 av mig! :D


Mvh,
Mjölkmannen
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Wheeliedevil skrev:
Varför komma med påhopp om så här löjliga grejer?? Jag berättade för killen var en orginal R1:a visar i hastighet i bänk. Vad har det med din hoj o göra?
Synd att jag sålt hojen då. Det hade varit kul o se dig tutta fyr på den. 188hk på hjulet..? Då skiljer det bara 70hk mot min med grundladdtrycket på 0,6bar Jag körde 0,9.. Och om det nu är så viktigt att plocka hästar utan turbo = fusk, enligt dig, varför kör du då med gas?? Du kommer inte i närheten av körbarhet med det på en hoj... Men det borde ju du veta... ELLER???
Och varför lägger du som RSV R säger ut den till salu i min tråd?? Oseriösa spekulanter?? Det kanske du som är oseriös eller så är hojen kanske inget o ha?? Ska du ha en femtiolapp för hojen, det är väl inget skambud iaf??
Ta bort dig!

Bara på han Hocke! Börjar bli klar me hojen nu så snart får jag komma ner o testa den däringa banan du snacka om :banana
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
honkiie skrev:
jag tror pitbull har bakåtslickat hår, canada goose jacka och liten kuk :hihi


Jag tror mer att pittbull är en låsas nazist som inte får tillräckligt beröm hemma och har tre hundar som inte tycker om honom och därför drömmer han om sin r1:a :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl


annars blir ju hondan jävligt grym vad blir det för fjädring som matchar effekten :)
 

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Ort
bor???
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
Wheeliedevil skrev:
Bara 305?? E du go eller?? Detta är verklig hastighet uppmätt i bänk. En R1:a som varvar fullt på 6:an gör "bara" strax över 270 ärliga även om det står 305 på hastighetsmätaren. Sen får du räkna med aerodynamiken också.
tjena. säger inte emot de andra jag heller... sjukt ball båge som ja garanterat tror du kommer få riktigt skoj med i sommar. själv drog jag ut min r1a som börjar bli färdig nu... dryga 180 bhk, utan vare sig nos, eler stress fläckt. men den gör 322kmh uppmätt igår, 16/43 som e original.ska PRÖVA MED 17/41. med brutet nyckel och två revben. för en och en halv vecka sedan... så det går att få snurr även på en gammal r1a om man vill, men as läcker hoj har du iaf, lycka till o må herren vaka över oss i sommar/pittbull :tummenupp :yoparty
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
pittbull skrev:
tjena. säger inte emot de andra jag heller... sjukt ball båge som ja garanterat tror du kommer få riktigt skoj med i sommar. själv drog jag ut min r1a som börjar bli färdig nu... dryga 180 bhk, utan vare sig nos, eler stress fläckt. men den gör 322kmh uppmätt igår, 16/43 som e original.ska PRÖVA MED 17/41. med brutet nyckel och två revben. för en och en halv vecka sedan... så det går att få snurr även på en gammal r1a om man vill, men as läcker hoj har du iaf, lycka till o må herren vaka över oss i sommar/pittbull :tummenupp :yoparty

Kul i sommar får han säkert men inte på den hojen.
Tråden du väckte till liv från sin törnrosasömn är från 2003 och han skriver i sitt sista inlägg att han sålt hojen....
 

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Ort
bor???
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
M:et skrev:
Kul i sommar får han säkert men inte på den hojen.
Tråden du väckte till liv från sin törnrosasömn är från 2003 och han skriver i sitt sista inlägg att han sålt hojen....
oj då, så det kan bli... fick ett mail ang denna tråd som jag TRODDE var från i år.... :va
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Vad jag vet så är inte den hojens motor riktigt kry!Den har visst havererat.
 

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki DR650 -97
Det va ingen från SH som köpte och han göra film eller. Såg tråden för första gången nu för en liten stund sedan.....(läste igenom hela innan detta inlägg)
Blev grymmt sugen på att se den in action. Den blev ju hur cool som helst.
 

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
Ja, snacka om trådlyftning... :hihi
Kul iaf att höra att den fortfarade står sig. Ibland saknar man den men jag har ärligt talat roligare på motarden. Behöver ju inte vara lika rädd om och försiktig av mig med den.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Fürstenhoff skrev:
En STANDARD Hayabusa gör mellan 307 och 311km/h i ÄRLIG fart!!!!!!!!!!! ;)

No1... :crash


Jag tänkte väl det åxå, jag har sett ngt amerikanskt TV program med en turbobusa å den sprang iväg i 340+, fast det var ju på mätaren ..
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Wheeliedevil skrev:
1236274 Synd att jag sålt hojen då. Det hade varit kul o se dig tutta fyr på den.

Din gamla honda brann upp på motorvägen mellan halmstad och helsingborg på midsommardagen (natten)...

Trist
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top