NoicE skrev:
Men harregud!
Jag hade iaf en högklassig teve =)
Men ingen video, så det fick bror instalera själv ...den glömde han dock dosan till!
Inget internet fick jag, det fanns data uttag men ingen hade nån aning om hur det fungerade.
hehe.. typiskt brorsor o glömma sånt..

i linköping så var de tv o video i varje rum.. satt i perfekt upphända i taket.. ganska ny var dom oxå.. fast då var man så hög så de var ingen mening me o titta på tv.. helt sjukt.. kunde inte fästa blicken på något.. allt bara snurrade runt.. men visst var jag heller hög än titta på tv..

speci under den tiden då hade en egen knapp att trycka på för att få morfinet.. tyvärr kunde man bara tycka på den tre gånger i timmen.. eller de kanske oxå var bra.. annars hade man väl dött i en överdos istället..

men jag var ruskigt hög där i två dagar.. var ganska orolig då dom tog bort ryggmärgsbedövningen som funkade så bra.. o skulle koppla in denna istället.. o de blev ju som så att man tryckte på den hela tiden för att man var orolig för om smärtan skulle komma eller att den nya maskinen inte skulle funka lika bra.. har för mig jag hörde att du oxå hade haft en sån maskin..
Jag har ju dvd-spelare i den bärbara.. så jag glor ju filmer i datorn istället.. o sen har fått låna ett par feta hörlura.. så man få ju ganska bra ljud oxå...

sen e väl skärmen större än vad tvn är.. så de e perfa.. rätt lagom storlek på skärm när man ligger ca 60 cm från den..
Du få krya på dig själv nu oxå.. träna mkt så e du snart helt frisk.. vet du hur mkt träning du har innan du helt återställd?? för mitt lårben e ju oxå av... så man vet vad man har o se fram emot?? fast va fan.. de e ju bara en månad sen du krascha ju?? få du redan börja träna alltså?? vet du hur länge du ska spiken i ditt ben innan dom tar ur den??