Oz

Blondie skrev:
Men du får skylla dig själv när du lägger upp det som att du gillar att sitta på kåken,du lär ju ha varit nåns bitch med tanke på din ålder o kroppsbyggnad :rofl

Ps. Ravis kommer nu att lacka din hoj i olika rosa nyanser! Ds.
hum... fortsätt såhär. Du verkar ha träffat / sett mig... jag minns dock inte dig.

Du skulle passa därborta märker jag i attityden iaf... de skulle sätta dig på plats så du inte är så spydig längre. ... :rolleyes:
 
Swedie skrev:
hum... fortsätt såhär. Du verkar ha träffat / sett mig... jag minns dock inte dig.

Du skulle passa därborta märker jag i attityden iaf... de skulle sätta dig på plats så du inte är så spydig längre. ... :rolleyes:

Ja du kanske inte kommer ihåg mig men vi har träffats mer än en gång sist så snackade vi på kinnekulle men alla gör kanske inte samma bestående intryck :tomten

Gul blade massa tatueringar satt o hängde med resten av WCXarna och toppade dagen med att köra av!nu kanske du vet vem jag är annars lovar jag att gå fram o presentera mig på gammaldags vis nästa gång vi ses! :pannkyss

Förövrigt så får du ta dom spydiga kommentarerna när du lägger upp det som du gör :hihi
 
Last edited:
Swedie skrev:
hum... fortsätt såhär. Du verkar ha träffat / sett mig... jag minns dock inte dig.

Du skulle passa därborta märker jag i attityden iaf... de skulle sätta dig på plats så du inte är så spydig längre. ... :rolleyes:

O ang spydigheten så kan väl en sån Hardcore kille som du som gjort tung fägelsetid fixa det nästa gång vi ses :Bugar
 
äh.. jag ska fan spöa dig.. :D haha.. äh.. fan.. jobbigt när folk ska kommentera tråden efter att ha läst den på sitt perversa sätt...

jo, jag ska lösa det Oz style på dig... haha... öh. läskigt
 
Swedie skrev:
äh.. jag ska fan spöa dig.. :D haha.. äh.. fan.. jobbigt när folk ska kommentera tråden efter att ha läst den på sitt perversa sätt...

jo, jag ska lösa det Oz style på dig... haha... öh. läskigt

Tycker du det e mycket normala folk som hänger här? :tungan

Ser fram emot din lösning av "problemet" vänta lite nu,är inte detta ett hot? :va

Slutsats Banna dig själv Swedie!! :rofl
 
Swedie skrev:
förstår ditt tänkesätt... o hur varje inlägg rundas av med samma kryddning.

Ja ja sluta gnäll kom ner på halloweenfesten så ska jag bju dig på en whiskey eller två :fyllisar
 
Swedie skrev:
Äre nån mer än jag som gillar denna serie?

Jag har som kanske vissa vet erfarenhet av sånt där ställe i usa (ca)... och varje gång jag ser på programmet så blir jag gripen och påmind om när jag hade min vistelse...

Nästan så att jag ibland önskar mig tillbaka... :yoparty

Vet faktiskt inte vad Oz är för serie men tillbaka till USA längtar jag rätt ofta. Har också bott där ett tag. Fick dock inte möjligheten att utmana sheriffen på en hoj men gjorde jäkligt mycket annat...

Förbannat skön avatar för övrigt.. :rofl :rofl

/Olzki
 
Blondie skrev:
Ja ja sluta gnäll kom ner på halloweenfesten så ska jag bju dig på en whiskey eller två :fyllisar
om slapptasken rejvis kan inbefinna sig i att fixa kåporna innan dess så! 1 vecka skulle de ta. men nä. han ska bara få sin ubersuperhäftiga spruta från tyskland. jahajaa. fakk

Olzki, jepp jepp! skönt ställe usa! även fast många säger annat pga de just aldrig "bott" där...
 
Swedie skrev:
om slapptasken rejvis kan inbefinna sig i att fixa kåporna innan dess så! 1 vecka skulle de ta. men nä. han ska bara få sin ubersuperhäftiga spruta från tyskland. jahajaa. fakk

Olzki, jepp jepp! skönt ställe usa! även fast många säger annat pga de just aldrig "bott" där...

Jamen är det kåperna det hänger på så blir dom nog klara till halloweenfesten i så fall :hihi

Har sett en del av dom o dom ser bra ut fast du får numera räkna med rosa istället för rött med tanke på din läggning :rofl
 
Swedie skrev:
om slapptasken rejvis kan inbefinna sig i att fixa kåporna innan dess så! 1 vecka skulle de ta. men nä. han ska bara få sin ubersuperhäftiga spruta från tyskland. jahajaa. fakk

Olzki, jepp jepp! skönt ställe usa! även fast många säger annat pga de just aldrig "bott" där...
så som jag negrat för dina kåpor:(

Det är faktiskt 2 uberfeta sprutor, synd att jag fick fel munstycken för klarlacken:(
 
honkiie skrev:
alltså nu har du ju bara helt enkelt fel.

Oz var sjukt bra tills turbojugend var tvungen att berätta exakt vilka som dör och hur det går för alla, då var det inte lika kul längre
Nix jag har rätt, handlingen suger verkligen. Karaktärerna beter sej orealistiskt helt enkelt.
Och vem är turbojugend? Killen i rullstolen lr?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top