Oz

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Äre nån mer än jag som gillar denna serie?

Jag har som kanske vissa vet erfarenhet av sånt där ställe i usa (ca)... och varje gång jag ser på programmet så blir jag gripen och påmind om när jag hade min vistelse...

Nästan så att jag ibland önskar mig tillbaka... :yoparty
 
Hörru, OT i OT-delen, men hade du gjort något som gjorde att du inte kan fara tillbaka till USA? Och isf vad?
 
OZ är jävligt bra, vill bara se sista säsongen.
har kollat lite på HBO:s hemsida, när dom sluta visa OZ i våras på TV3 så var det 1 kvar...
hoppas dom köper in den sista.
 
Oz är nog den bästa serie som jag har sett. Gillar det grymt mycket. Om ni har missat avsnitt så finns det ju att ladda ner på suprnova.org. Iaf dom första 3 säsongerna. Resten finns på dc.
 
Serien som har flest homosexuella tittare i usa...

Undrar varför så många här tycker den är bra.. :rolleyes:
 
Oz rockar men som alla er andra så går det för sent ibland och sen har jag sett alla avsnitt, men en bra serie är det!
Eller som det står i tv beskrivningen av serien "En kultförklarad fängelseserie från USA"
 
kult o kult... de avsnitt som visas på ZTV är från 2003. Kult så fort? Iofs finns förstås äldre avsnitt. Men kult är det väl inte förrän det är nerlagt? ... o det kanske det är? de spelar inte in fler avsnitt?
 
Bara jag som tycker OZ suger?
Handlingen och till viss del skådespeleriet är ju under all kritik.
 
Swedie skrev:
Äre nån mer än jag som gillar denna serie?

Jag har som kanske vissa vet erfarenhet av sånt där ställe i usa (ca)... och varje gång jag ser på programmet så blir jag gripen och påmind om när jag hade min vistelse...

Nästan så att jag ibland önskar mig tillbaka... :yoparty


Har alltid trott att du gillar att få den i rö*en :hihi

Obs skämt eller? :va
 
Swedie skrev:
ja det var ju det jag som jag gillar.. jo så var det.... jäffla göteborgare o tänka sådär.


Men du får skylla dig själv när du lägger upp det som att du gillar att sitta på kåken,du lär ju ha varit nåns bitch med tanke på din ålder o kroppsbyggnad :rofl

Ps. Ravis kommer nu att lacka din hoj i olika rosa nyanser! Ds.
 
Swedie skrev:
Äre nån mer än jag som gillar denna serie?

Jag har som kanske vissa vet erfarenhet av sånt där ställe i usa (ca)... och varje gång jag ser på programmet så blir jag gripen och påmind om när jag hade min vistelse...

Nästan så att jag ibland önskar mig tillbaka... :yoparty

Om du blir gripen när du ser programmet är du väl på god väg tillbaka?
Jag visste inte ens att det var olagligt... :hihi
 
Wunder skrev:
Bara jag som tycker OZ suger?
Handlingen och till viss del skådespeleriet är ju under all kritik.

alltså nu har du ju bara helt enkelt fel.

Oz var sjukt bra tills turbojugend var tvungen att berätta exakt vilka som dör och hur det går för alla, då var det inte lika kul längre
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top