Oxtar-annonsen i nya Bike

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Riktigt fin annons må ja säga! Hehe :tummenupp
Mycket proffsigt och smakligt värre...mmm...Ullis :Bugar

Lite samma stuk som med Sete Gibernau och XPD-stövlar...fast Ullis är dock ljusår snyggare än Sete... :kär

Såg den jag med. Vacker? JA!

Men tycker det ändå är lite tråkigt att Rossi på sidan innan sitter påpälsad och Ullis får posera näck.....

Tycker det är lite synd att hon måste klä av sig för att annonsen ska locka....

Jag tycker det skulle passat bättre att visa upp hoj+ tjej i full mundering eller liknande. Där har vi RACING!

(om det nu näck va ett måste, men antar det)

Last edited:
RSV_R skrev:
Men tycker det ändå är lite tråkigt att Rossi på sidan innan sitter påpälsad och Ullis får posera näck.....

Har inte sett annonsen i Bike men i allt om mc sitter Stiggy endast iförd ett par stövlar... om det lockar.... :rolleyes: :)

Ekberg skrev:
RSV_R skrev:
Har inte sett annonsen i Bike men i allt om mc sitter Stiggy endast iförd ett par stövlar... om det lockar.... :rolleyes: :)

Det har Sete också gjort i ett antal gamla Bike...poppis det där!
Dock så kommer ingen i närheten av Ullis annnons... :)

Visst är Ullis fin, ingen tvekan om det. Men att Oxtar måste näcka personer för att knåpa ihop en annons.....

Vad blir nästa? En hela wirre och en fimp i mungipan på Swedie? :hihi :rofl

Tycker det känns ganska fantasi löst...

(nu låter jag ju värre än värsta feministen ju...) :gnissla

ursäkta taskig bild, har ingen scanner på jobb

Bifogat

• Bild.jpg
    Bild.jpg
    44.8 KB · Visningar: 1,989
RSV_R skrev:
Visst är Ullis fin, ingen tvekan om det. Men att Oxtar måste näcka personer för att knåpa ihop en annons.....

Att naket säljer är inget snack om saken, men att det skall vara så tabu är tradigt...själv tycker jag att en kvinnokropp är något av det vackraste som finns, och annonsen är ju på inget sätt "osmaklig". Speciellt kul med tanke på att MC-sporten är så mansdominerad...och dessutom kan du se ett par MC-stövlar om du tittar riktigt noga! :hihi

edit. Den me Stiggy har ja inte sett förr...men han ligger dock i lä jämfört me Ullis...

RSV_R skrev:

Du är en rätt lam lirare va?

Ser fram emot debatten i denna tråden då!

Vart e Syss hon som gnällde röven av sig angående montertjernas klädsel på mässan!

Har förra årets modell av samma stövel o e supernöjd gav fint stöd när jag vurpade oxå!

McFille skrev:
men att det skall vara så tabu är tradigt...själv tycker jag att en kvinnokropp är något av det vackraste som finns, och annonsen är ju på inget sätt "osmaklig".

Inte alls imot nakenhet! Kvinnokroppen ÄR underbar! Men ihop med race stövlar?

Blondie skrev:
Ser fram emot debatten i denna tråden då!

Vart e Syss hon som gnällde röven av sig angående montertjernas klädsel på mässan!

Har förra årets modell av samma stövel o e supernöjd gav fint stöd när jag vurpade oxå!

Blir svårt att argumentera för "kvinnor är så utsatta.... bla bla bla..."

Vad säger man då om stiggy ? honom lär ju ingen kommentera - sen så hälsade ullis att pappunen blev avis för att inte han fick vara med i reklamen... verkar vara väldigt synd om alla som blir "utnyttjade på detta hemska sätt" - suck

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti