Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cat skrev:JI-HAAA!!!Jag har knäskrapat idag! Första gången i mitt liv. Är såååå glad, oj vilken känsla!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja ..... det e bara skugga eller något .... du körde på ett svart streck eller nått ...... hehe .....GSXR1100R skrev:Ritar lakrits eller hur det nu va![]()
Fastnade visst inte på Max`s lins....Gula faran skrev:Härligt Cat...... bild???????
![]()
Cat skrev:Fastnade visst inte på Max`s lins....![]()
viktiga bilder ju... 
GSXR1100R skrev:Ritar lakrits eller hur det nu va![]()
Jag veeeeet.......Gula faran skrev:Spark på smalbenet skulle han haviktiga bilder ju...
![]()

Det är nog oljeränder från motorn, alla mina hojar är ratbikes.Easy_Mike skrev:ser ut som en fin powerslide![]()
högst otroligt men det ser ut så iallafall...
WestW skrev:Du är grym på att fota![]()
När kommer det film?Ketogan
väntar på min DB7 och vill ha något att drömma om så länge
Vad tycker ni om DB7orna i övrigt?
Skulle vara intressant att höra vad ni tycker om dom. Känns dom okej?
KetogaN skrev:Dom funkar finfint,.............
Vid den tiden så tyckte frugan att dagens barnsligheter borde ta slut och jag skulle komma in som den familje fader jag är och äta middag. Vilket nederlag, jag hade ju inte ens starta skiten. Mumlade något till svars och fyllde på soppa. Kickade i fem minuter med soppa kranen i olika lägen, lika så med choken. Tillsist starta Black Devill och i väg jag for... 200 meter kom jag. sen la den av. Kom då att tänka på servituten i husköpet. Inget arbete samt oljud får förekomma mellan den 1 maj till den sista sept. Builder's cleavage och ljud af hammare stängligen förbjudet. servitut sen 1919 i Ljunghusen. Hmpf Om grannarna i vanlig ording hänvisar till detta servitut så fort man klipper gräset på en söndag så får jag väl vent med attställa in hojen till hösten. 
WestW skrev:Tackar. Helt kanon![]()
![]()
KetogaN skrev:/KetogaN (väger iofs endast 65kg så jag behöver inte så mycket hästar)

grandmaster skrev:hoho, har du lagt på dig fetto?![]()

Bra att du fetar till dig din tunnisKetogaN skrev:5 kilo sen förra sommarn.. ketogan = tjockis
(snart kan jag spöa dig, så se upp!)
![]()
Inte mitt fel att du körde iväg och knäskrapade så långt bort när jag hade kameran uppe! Så det så! Mitt teleobjektiv har sina begränsningar, vet du!Cat skrev:Jag veeeeet.......![]()
Ja sa ju till Cat att knäskrapa framför dig men hon ville träna i smygMax skrev:Inte mitt fel att du körde iväg och knäskrapade så långt bort när jag hade kameran uppe! Så det så! Mitt teleobjektiv har sina begränsningar, vet du!
Nästa gång kanske!![]()

GSXR1100R skrev:Ja sa ju till Cat att knäskrapa framför dig men hon ville träna i smyg![]()
Skulle vilja träffa den person som vill öva knäskrap bland 4 wheelande Fiddys på en bana...KetogaN skrev:Då får man skylla sig själv..![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |