Otrolig MC-jakt genom Stockholm. 8'a MC poliser efter mig!

ZpiX skrev:
Höll på att dö när jag såg edge_games.wmv :hihi

Bara den var värd pengarna, skickar över så att det räcker till en triss-lott. Du lär se på kontoutdraget vem det är ifrån. Hint: Innehåller ett Z :tummenupp

Då ska du kolla på fuelmedias nya film där gör tom byron även kallad Heda ett sånt hopp som Rollers första hopp :yoparty :D

okey?

Jag har sett dom 4.a första bak-slangsskolorna, kungliga filmer! :hihi

Men va fan, 5.an :va vad var det med den?! åkte ju runt å gled på lite småvägar, den vart man besviken på! :4skrika

4.an är dock det bästa och roligaste på länge!!! :D

keep it up, hade jag inte själv skulder över mina små öron skulle jag oxå skänka en slant, ska bara göra ett par bankrån så kommer jag snart tbx! :gnissla

Swedie skrev:
För de pengarna du fått av mig och diverse andra kan du nog köpa en ny kamera istället ;)

Finns kameror i samma prisklass som du fått för att laga din kamera, som är lika bra som den du har nu. typ

Jo jag har oxå tänkte den tanken. Men nu har jag en Sony PC-5. Iofs ca. 3 år gammal men ändå... En Sony i dagsläget ligger på kanske 12-14 tusen.

Jag ska sammanställa en lista och räkna ihop hur mycket som har kommit in men sist jag kollade hade det trillat in ca. 1.300:- Fast det var igår.

Jag måste passa på att tacka alla underbara människor som hjälper till =) Miljoner MEGA tack!!!! Jag skall göra det på ett bättre sätt oxå snart.

Kom igen nu gott folk!

200 pix är insatt! - Och tacka inte det är vi som ska tacka!!

Kom igen nu hojbröder och laga Rollers kamera så vi kan få se fler alster.. Håller på att tanka slangskolan V nu :hihi

Tänk på att vi kan sätta viss press på produktionstakten enl god investerarsed bjuder nu när vi köper in oss på produktionsutrustningen.

:tomten

Hahahha!!! Med den texten på kontoutdraget hoppades jag på att du va en tjej :arsele

ZpiX skrev:
Höll på att dö när jag såg edge_games.wmv :hihi

Bara den var värd pengarna, skickar över så att det räcker till en triss-lott. Du lär se på kontoutdraget vem det är ifrån. Hint: Innehåller ett Z :tummenupp

Vilka fantastiska människor ni e allihopa!!! Hittills har det kommit in: 1.656,64 :banana

Jag vet inte VEM det är som har satt in 145:- Kan du ge dig till känna så jag kan adda dig i Bakslangsboken :tummenupp

Sen undrar jag om det blivit nåt fel med Felix, Riddick och Most Wanted NKPG's bidrag för jag kan inte se dom insättningarna (jag känner mig lite girig att skriva så men det vore synd om det blivit nåt knas bara).

Följande personer har iaf reklamplats i nästa Bakslangskola:
(ingen speciell ordning)

DaGaz
34201228 (vem det nu e som satt in 145:-
Zpix
Sweedo & Polly
Betsy
Swim
Mike the Bike
Swedie
Lunken
Nille R1
BadToy & Prillan
Exiteme
Olsson
Matti
Pejo
Bonden
Skoteridioten
Jonaz Sthlm
Tom
Smilee

Swedie skrev:
Roller, aldrig träffats, men du har rätt attityd och gör andra glada. Så för att visa uppskattning för det så har jag satt över 200kr till dig. Hoppas det hjälper lite iaf.

Tack som attans för bidraget... Men vi har faktiskt träffats på Tivoli i November :D Varken du eller jag va i bakslangsform så det e inte konstigt om du inte kommer ihåg det :fyllisar

En hundring är på väg. Viste inte hur hern skulle tackla reklamfrågan. Nu vet jag :tummenupp (Signerad för 1 min sedan)

/h

Du skall ha ett STORT tack!!!!!

Men då är det nån annan vänlig själ som har satt in 200:- och jag vet inte vem det är. Fan va snurrigt, jag trodde att det va du. Jag vill VERKLIGEN inte missa nån som skickat ett bidrag.

Ge dig till känna om du inte finns på listan please!!!

#Olsson# skrev:
En hundring är på väg. Viste inte hur hern skulle tackla reklamfrågan. Nu vet jag :tummenupp (Signerad för 1 min sedan)

/h

RoLLER skrev:
Du skall ha ett STORT tack!!!!!

Men då är det nån annan vänlig själ som har satt in 200:- och jag vet inte vem det är. Fan va snurrigt, jag trodde att det va du. Jag vill VERKLIGEN inte missa nån som skickat ett bidrag.

Ge dig till känna om du inte finns på listan please!!!

Du har koll på vilken 200'ing som var min.. skrev ingen anteckning, gav dig bara kontonr i PM kanske blandas ihop? :tomten

RoLLER skrev:
Hahahha!!! Med den texten på kontoutdraget hoppades jag på att du va en tjej :arsele

"Mi lööv jo låång tajm! Mi so hårni!"

(... och har du inte sett "Full Metall Jacket" så kan du bortse från ovanstående kommentar för i så fall verkar jag bara snuskig och förvirrad :rolleyes: )

Jag sätter in ett litet bidrag i slutet av denna vecka när jag ska betala försäkringen på hojen! :)

:tuttar :tuttar

Jag var den första som la i tiggarburken på Strix, så glöm inte mig din strippa:)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing