Otrolig MC-jakt genom Stockholm. 8'a MC poliser efter mig!

exiteme skrev:
App, app, app.... Inte samma kontonummer som ovan... Inte konstigt att du inte får in några pengar :7peta

BTW: Nu funkade det....
"Till konto Till Bank Meddelande Betalningsdag Belopp
60000263350142 Handelsbanken / SHB exiteme 2004-05-10 10,00 SEK "

Oh shit!!!! Inte så konstigt!!! Tack för att du upplyste mig :tummenupp Tänk om 300 pers till kunde göra likadant istället för att såga mig vid anklarna! Du är förevigad i min "bakslangsbok" :D *puss* och hälsa den blivande pappan!

RoLLER skrev:
Okie inga probbs..... men vad bidrar du med ???

Du kan väl få en tia men jag har ingen internetbank så du får komma ner och hämta den själv. :rolleyes:

Du får nog nöja dig med lite peptalk, bara. :)

Go RoLLER, go RoLLER!! :banana

Är det inte lite osmart att sätta en sån rubrik, det lär ju mest komma fattiga snåla moppefuckos då...?

Hade jag haft internetbakn och sånt tjaffs kunde du fått en tia eller så, diggar dina filmer, dom är lärorika :D

NSR_Martin skrev:
Är det inte lite osmart att sätta en sån rubrik, det lär ju mest komma fattiga snåla moppefuckos då...?

Hade jag haft internetbakn och sånt tjaffs kunde du fått en tia eller så, diggar dina filmer, dom är lärorika :D

Tack! En god vilja värmer oxå.... Det känns iaf bättre än ankelsågningarna!!!!

RoLLER skrev:
Sådär skrev jag bara för att få din uppmärksamhet....

Det här e egentligen bara en tiggartråd....... Du får gärna slakt och styckmörda mig för att jag lurar dig när vi ses.

Hahahahah så ful! :rofl :fyllisar

Hur mycket har du fått in nu då?

50:- "spons pengar" inlagt!

När får jag mitt blåsjobb?
:slicka

RoLLER skrev:
Sådär skrev jag bara för att få din uppmärksamhet....

Det här e egentligen bara en tiggartråd....... Du får gärna slakt och styckmörda mig för att jag lurar dig när vi ses.

Min kamera har pajjat pga att den blir utsatt för ganska mycket shitz när den sitter på tanken. Jag lämnade in den på INSIDE Service AB i Spånga. Jag fick kostnadsförslaget i veckan och det skulle kosta 3.192:- inkl moms och arbete. Jag har inte råd att repa den =(

Bidrag skulle uppskattas enormt mycket!!!

Jag rellar en slangskola med förra årets material i brist på annat ikväll.
och hoppas att ni kan hjälpa mig att få igång kameran igen så jag kan rella ett gäng till den här säsongen!!!

Skulle det här tiggeriet mot förmodan faktiskt fungera så skriv ditt nick osv så jag kan släta av dig när vi cs.

Tack och allt // RoLLER

Svenska Handelsbanken

Clearing: 6109
Konto 263 350 142

Kan man möjligtvis ladda ner nån av dina filmer nånstans så man ser vad du går för innan man skänker bort sin månadslön. :D

Den här tråden är just nu på väg till magnusladulåsgatan med ilbud!!!

nähe då!!! roll on bara!!

Du kan pantsätta din hoj hos mig för 3.192:- inkl moms och transport,
I'll be gentle... :D

Roller

bara för att jag fick mitt kort idag så ska jag fan va snäll å sätta in en slant på kontot, men då får jag testa din retta en dag om vi ses (lär inte hända på ca 100 år) men ändå :D :D

Sätter du in 1:- så e min R1'a din R1'a!!!! *kram*

Riddick skrev:
Roller

bara för att jag fick mitt kort idag så ska jag fan va snäll å sätta in en slant på kontot, men då får jag testa din retta en dag om vi ses (lär inte hända på ca 100 år) men ändå :D :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing