Otrolig MC-jakt genom Stockholm. 8'a MC poliser efter mig!

Hörru din pajsare. Jag skickade in 31,23 spänn på ditt konto. Inte för att jag egentligen har pengarna, men vatusan...
Tyvärr går det inte att lämna meddelanden från Föroreningssparbanken till din bank... shit the same, du får lita på att grejset kommer från mig.

Och nu... kravlistan. Om du inte kan tillgodose den, skicka tillbaks stålarsarna med ränta.

1; Gör en ny tungelsta-rulle. Låt gärna Mattias köra, om du kör lika långsamt som mig :tummenupp . Den här gången ska rullen vara utan töntiga ljudeffekter. Det räcker med R1:an... ok, kanske lite bra musik. T.ex Crosstown Traffic med Jimi Hendrix. Men inga helikoptrar eller flabb :tungan

2; Klota inte.

3; Börja om från punkt 1.

-- // Pejo

Tjena. La ett bidrag på 24.27kr. Gick inte att lämna nå medelade.

Mvh Bonden

RuLLARN: sätter in ett belopp ja med... går inte å lämna meddelande menmen... kanske det största hittills,, men kom ihåg att du har lite press på dig nue. Du ska göra en film som slår resten av filmerna hittills, vilket kan bli svårt. ;)

gör en enda stor film nue! som verkligen är en skola,,,

ha en bra sommar,, så kanske vi ses ute på vägarna...

Vågad och lite galen idé...

...men eftersom jag precis varit ute och tränat lite bakhjulsåkning med ganska klena resultat så behöver jag nog minst en Slangskolan-film till!

10,18 kronor överförda (Var tvungen att lägga 11/5 som överföringsdatum)

60000263350142 Handelsbanken / SHB PMC/BadToy 2004-05-10 200,00 SEK

Lycka till // BadToy & Prillan

Kul rullar, så jag har slängt in 25,50

Så nu har du sålt din SJÄL :skrämd

/Mattias

Har du paypal Roller ? Jag e totalt oduglig på internet banker men paypal har jag o där finns lite spons du kan få. Annars får du spons imorrn när regeringen vaknar så får hon sätta in åt mig :rodnar

RoLLER skrev:
Bidrag skulle uppskattas enormt mycket!!!

Jag rellar en slangskola med förra årets material i brist på annat ikväll.
och hoppas att ni kan hjälpa mig att få igång kameran igen så jag kan rella ett gäng till den här säsongen!!!

Skulle det här tiggeriet mot förmodan faktiskt fungera så skriv ditt nick osv så jag kan släta av dig när vi cs.

Tack och allt // RoLLER

Så där ja!!!!

Jag diggar dina filmer skarpt så självklart så bidrar man, jag har satt in stålar nu så det borde komma imorgon,.
Du fick allt jag hade på mitt konto, så nu e jag helt Black!!!!

Hela 1 spänn satte jag in, Shit!! Jag e stolt :)

Nej men helt seriöst så hade jag inte mer för tillfället, men jag kan nog sätta in ett par spänn till när lönen kommer..

Fortsätt att göra lite filmer Grabben!! dom e grymma!!
Ses. :yoparty

Roller, aldrig träffats, men du har rätt attityd och gör andra glada. Så för att visa uppskattning för det så har jag satt över 200kr till dig. Hoppas det hjälper lite iaf.

Hej Roller. 50 spänn insatt. Sett till din filmproduktion hittils är det billigt. Hoppas det blir fler.

Ska se om jag kommer ihåg mitt lösenord till Internetbanken :)
En kille på Zatzy.com la upp en liknande tråd och han fick typ 6-7000:- så visst funkar det!

Swedie skrev:
Roller, aldrig träffats, men du har rätt attityd och gör andra glada. Så för att visa uppskattning för det så har jag satt över 200kr till dig. Hoppas det hjälper lite iaf.
Jag är också snäll :hej

Så mycket glada skratt som man fått av slangskolan är definitivt värt några kronor, så det är insatt ett litet bidrag från mig också.

Rollers filmer är ju :yoparty Å alla som har satt in en summa kommer vara med i efter texten eller???? Annars sätter inte jag in nå pengar om inte mitt nick kommer me på filmen :hihi :tungan

Sadam skrev:
Rollers filmer är ju :yoparty Å alla som har satt in en summa kommer vara med i efter texten eller???? Annars sätter inte jag in nå pengar om inte mitt nick kommer me på filmen :hihi :tungan

Klart som sjutton att allas nick kommer med i nästa eftertext =)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing