Något säger mig att det finns känslor inblandat i tjej nr 1.
Cheyer.. Nåt säger mig att känslor är det som cheyer parasiterar på, andas genom och lever för...
Utan drama - inget mänskligt liv av honkön..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Något säger mig att det finns känslor inblandat i tjej nr 1.
Cheyer.. Nåt säger mig att känslor är det som cheyer parasiterar på, andas genom och lever för...
Utan drama - inget mänskligt liv av honkön..
Näh. Det är oss män de parasiterar på. Oftast en åt gången och bara så länge det passar. Sen byts värden ut mot något bättre. (Mindre krav / mer pengar / mer förstående (inte uttjänt) )
Oj nu var det ett tag sedan jag kollade svaren här.
Men ni har alla rätt i det ni säger.
Klart man ska kunna ligga runt om det bara är en KK-relation man har.
Och JA, om jag ligger runt (eller med en annan person) så bryr jag mig självklart inte om hon gör detsamma bara det finns åkpåsar med i bilden. Har liksom ingen rätt att kräva att hon ska ha andra regler än jag själv har.
Update:
Lite känslor finns det ju helt klart, jag kan inte ha bra sex utan känslor.
Har nu bara en KK kvar och det är nummer 1
Tyvärr så har nr 1 nu också insett att känslorna kommit in i bilden lite väl mycket och det känns som att det hela kommer rinna ut i sanden.
Men det svänger lite hit och dit just nu, ibland är det full on och hon vill åka med på semester ibland är det full stop.
Som tur är så åker jag på semester alldeles snart och kan nog få tankarna på bra sex lite undanskuffade ett tag framöver.
Svårare däremot att få tankarna på henne undanskuffade, hon är ju en riktigt grym tjej, har aldrig träffat någon som henne och vi klickar så jävla bra. Det kände vi båda redan efter första gången vi träffades. Men ingen av oss har tid eller lust för ett förhållande och jag jobbar dessutom utomlands så jag är bara hemma på helgerna ibland...
Äta kaka och ha kvar kaka, hur fan gör man det?
/G
Svårare däremot att få tankarna på henne undanskuffade, hon är ju en riktigt grym tjej, har aldrig träffat någon som henne och vi klickar så jävla bra. Det kände vi båda redan efter första gången vi träffades. Men ingen av oss har tid eller lust för ett förhållande och jag jobbar dessutom utomlands så jag är bara hemma på helgerna ibland...
Äta kaka och ha kvar kaka, hur fan gör man det?
/G
Acid Nation: Jo hon har blivit mer än en KK på sätt och vis. Vi kommer fantastiskt bra överens och gör andra saker än att hoppa i sängen tillsammans.
Känslor för henne har jag men kan stänga av dom lättare än andra verkar det som och så har jag inte varit singel på riktigt en längre period på flera år. Känner att jag är ganska trött på alla krav och begränsningar som ett förhållande innebär.
Jag skulle definitivt tänka lite mer på saken att göra en seriös insats om det inte var så att jag jobbar utomlands och inte är beredd att ge upp det jobbet för att gå tillbaka till att jobba i sthlm med mycket mindre lön och kackigare arbetsmiljö som i sin tur blir en tråkigare vardag eftersom jag har mindre cash och blir olycklig av att slita för småsten
Hur som helst så kommer jag berätta för henne hur jag känner och ser på saken. Även fast jag är helt hundra på utgången. Har ju liksom inget att förlora på sätt och vis.
Väääldigt kluven, men man har inte lika roligt för pengarna om man inte har någon att dela dem med och samtidigt så behöver man inte lika mycket pengar om man har en liten pärla som förgyller vardagen, ikke sant?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |