Otrogen mot KK??

Cheyer.. Nåt säger mig att känslor är det som cheyer parasiterar på, andas genom och lever för...
Utan drama - inget mänskligt liv av honkön..

Näh. Det är oss män de parasiterar på. Oftast en åt gången och bara så länge det passar. Sen byts värden ut mot något bättre. (Mindre krav / mer pengar / mer förstående (inte uttjänt) )

Näh. Det är oss män de parasiterar på. Oftast en åt gången och bara så länge det passar. Sen byts värden ut mot något bättre. (Mindre krav / mer pengar / mer förstående (inte uttjänt) )

Word.

Okej då... som första tjej i den här tråden (väl, eller missar jag nån?)

Svar Nej, Du kan inte vara otrogen mot en KK. KKn gör som man själv vill, och man har absolut inga krav eller upplysningsskyldigheter. Och man frågar INTE en KK om han/hon springer hos andra, det är väl typ den enda regel jag känner till. KKn gör en sak, thats it. Vill man blanda in fler i samma lek - absolut! Men inte frågar man "du...har du andra vid sidan om mig"... då har man förbrukat sin rätt och åker ut illa kvickt.

Kravslöst ska're va annars är man ju ihop - det är ju det som är skillnaden. Så jag röstar på att antingen kör du på med flera, men får du dåligt samvete av det, då ska du nog prata med nr 1 och säga att du nog allt är lite betuttad på riktigt i henne. Eller så försöker du få ihop trekanten. Men åter igen, du kan inte vara otrogen mot en KK. Skulle en part i en KK relation bli sur för en sån sak... ja då har personen missat att känslorna tagit över...

Lätt som en plätt!

Är det ok med dig att hon gör likadant så ska du väl inte känna skuld för det. Men att samtala om det är ju en bra start.

Ett knull är ett knull och skall icke föraktas!

Oj nu var det ett tag sedan jag kollade svaren här.
Men ni har alla rätt i det ni säger.
Klart man ska kunna ligga runt om det bara är en KK-relation man har.
Och JA, om jag ligger runt (eller med en annan person) så bryr jag mig självklart inte om hon gör detsamma bara det finns åkpåsar med i bilden. Har liksom ingen rätt att kräva att hon ska ha andra regler än jag själv har.
Update:
Lite känslor finns det ju helt klart, jag kan inte ha bra sex utan känslor.
Har nu bara en KK kvar och det är nummer 1
Tyvärr så har nr 1 nu också insett att känslorna kommit in i bilden lite väl mycket och det känns som att det hela kommer rinna ut i sanden.
Men det svänger lite hit och dit just nu, ibland är det full on och hon vill åka med på semester ibland är det full stop.

Som tur är så åker jag på semester alldeles snart och kan nog få tankarna på bra sex lite undanskuffade ett tag framöver.

Svårare däremot att få tankarna på henne undanskuffade, hon är ju en riktigt grym tjej, har aldrig träffat någon som henne och vi klickar så jävla bra. Det kände vi båda redan efter första gången vi träffades. Men ingen av oss har tid eller lust för ett förhållande och jag jobbar dessutom utomlands så jag är bara hemma på helgerna ibland...

Äta kaka och ha kvar kaka, hur fan gör man det?

/G

Allt beror väl på vad man kommit överens om oavsett om det är ett förhållande eller ett KK förhållande.

Kommer man överens om att inte knulla andra så är det otrohet oavsett men är man bara KK utan några löften så kan man aldrig vara otrogen. PunGt.
Däremot som många andra skriver så bör man använda skydd om man knullar runt med lösnummer utöver den KK som man har och kanske inte skyddar sig med. ;)

Just my 2 cents.

Oj nu var det ett tag sedan jag kollade svaren här.
Men ni har alla rätt i det ni säger.
Klart man ska kunna ligga runt om det bara är en KK-relation man har.
Och JA, om jag ligger runt (eller med en annan person) så bryr jag mig självklart inte om hon gör detsamma bara det finns åkpåsar med i bilden. Har liksom ingen rätt att kräva att hon ska ha andra regler än jag själv har.
Update:
Lite känslor finns det ju helt klart, jag kan inte ha bra sex utan känslor.
Har nu bara en KK kvar och det är nummer 1
Tyvärr så har nr 1 nu också insett att känslorna kommit in i bilden lite väl mycket och det känns som att det hela kommer rinna ut i sanden.
Men det svänger lite hit och dit just nu, ibland är det full on och hon vill åka med på semester ibland är det full stop.

Som tur är så åker jag på semester alldeles snart och kan nog få tankarna på bra sex lite undanskuffade ett tag framöver.

Svårare däremot att få tankarna på henne undanskuffade, hon är ju en riktigt grym tjej, har aldrig träffat någon som henne och vi klickar så jävla bra. Det kände vi båda redan efter första gången vi träffades. Men ingen av oss har tid eller lust för ett förhållande och jag jobbar dessutom utomlands så jag är bara hemma på helgerna ibland...

/G

Låter lite som om det är dags för ett långt och djuplodande samtal er emellan då.

Säger som andra - att du tvekar och frågar här tyder nog på att brud nr 1 är mer än bara en kk :tungan Är verkligen ingen expert på området men har varit med om mer än ett par gånger att känslor förr eller senare har utvecklats.

Satt själv i din sits för ~10 månader sedan och tog faktiskt båda. Det var dock den senare som hade problem med detta, inte nr 1.. :[

Jo det är det nog men inte i syfte att glida in i ett förhållande.
Vi har båda bestämt oss för en längre period av singelliv och mina planer går inte direkt ihop med något förhållande.
Samtalet är endast till för att rensa tankar och komma fram till ett beslut som inte innebär några missförstånd.

Men den dagen jag vill ha flickvän igen så hoppas jag verkligen att hon är på samma linje som jag, för då vill jag ha henne :)
Och får jag inte henne så vill jag inte ha nån annan bara för att, då får det bli en förlängd egotrip helt enkelt.

Men samtal ska det nog bli, hoppas på helgen som kommer för sen drar jag ju iväg och vill inte lämna några loose ends.

Acid Nation: Jo hon har blivit mer än en KK på sätt och vis. Vi kommer fantastiskt bra överens och gör andra saker än att hoppa i sängen tillsammans.

Känslor för henne har jag men kan stänga av dom lättare än andra verkar det som och så har jag inte varit singel på riktigt en längre period på flera år. Känner att jag är ganska trött på alla krav och begränsningar som ett förhållande innebär.

/G

Fuck it, du lever bara en gång och om du verkligen gillar henne så säg det till henne. Tid och lust för ett förhållande finns alltid bara man vill. Ni behöver ju inte flytta ihop precis.

Om du fortfarande tänker på henne trots att du haft sex med henne flertalet gånger bevisar det bara att hon har något speciellt. Jakten är ju annars bäst och intresset dalar jävligt fort efter man fått dem i säng och de inte har det där speciella. Iaf för mig.

Det kan inte mer än gå åt helvete!

Acid Nation: Jo hon har blivit mer än en KK på sätt och vis. Vi kommer fantastiskt bra överens och gör andra saker än att hoppa i sängen tillsammans.

Känslor för henne har jag men kan stänga av dom lättare än andra verkar det som och så har jag inte varit singel på riktigt en längre period på flera år. Känner att jag är ganska trött på alla krav och begränsningar som ett förhållande innebär.

Fan vad jag känner igen allt det där :tungan Har själv aldrig haft en riktigt lång singelperiod sen ca. 7 år tillbaka, men nu efter ungefär ett år som singel så har jag aldrig längtat efter en tjej och mys som jag gör nu ;[ Tar förhållande över singel alla dagar i veckan.

Jag skulle definitivt tänka lite mer på saken att göra en seriös insats om det inte var så att jag jobbar utomlands och inte är beredd att ge upp det jobbet för att gå tillbaka till att jobba i sthlm med mycket mindre lön och kackigare arbetsmiljö som i sin tur blir en tråkigare vardag eftersom jag har mindre cash och blir olycklig av att slita för småsten ;)

Hur som helst så kommer jag berätta för henne hur jag känner och ser på saken. Även fast jag är helt hundra på utgången. Har ju liksom inget att förlora på sätt och vis.

Väääldigt kluven, men man har inte lika roligt för pengarna om man inte har någon att dela dem med och samtidigt så behöver man inte lika mycket pengar om man har en liten pärla som förgyller vardagen, ikke sant?

Självklart så saknar man det mysiga i ett förhållande när man e singel över en längre period, ligga och glo på en film under täcket, gå ut på promenad eller bara laga middag tillsammans.

Last edited:
Det finns ju ingen mall för vad som är ett bra förhållande så att gå och känna att det börjar bli för intimt med känslor och riskera att köpa radhus tillsammans är ju bara dumt.
Snacka om det och om jag vore du så skulle jag förklara att det finns känslor och om de är besvarade så kan ni väl köra vidare på ert kk-förhållande med uppgradera det lite genom att avsäga rätten till andra vid sidan om eller åtminstone vara väldigt öppna med det.
Man kan ju träffas på helger om den ena jobbar borta och man kan ju även åka på semester med sin KK utan att behöva känna sig tvingad till att förlova sig i solnedgången...

Huvudsaken är ju att man är öppen, det är det enda som kan få det att funka oavsett om ni vill köra kravlöst knullförhållande eller lite mer avancerat sådant. Tror jag, men vad fan vet jag som inte har varit singel på över 12 år och har glömt bort hur det var innan det.

Som Harmon sa tidigare. Verkar som att du om någon skulle må illa av att vara med en annan tjen än KK #1.

Jag skulle avstå.

Varför göra något som du (kanske) ska behöva må illa av?

Jag skulle definitivt tänka lite mer på saken att göra en seriös insats om det inte var så att jag jobbar utomlands och inte är beredd att ge upp det jobbet för att gå tillbaka till att jobba i sthlm med mycket mindre lön och kackigare arbetsmiljö som i sin tur blir en tråkigare vardag eftersom jag har mindre cash och blir olycklig av att slita för småsten ;)

Hur som helst så kommer jag berätta för henne hur jag känner och ser på saken. Även fast jag är helt hundra på utgången. Har ju liksom inget att förlora på sätt och vis.

Väääldigt kluven, men man har inte lika roligt för pengarna om man inte har någon att dela dem med och samtidigt så behöver man inte lika mycket pengar om man har en liten pärla som förgyller vardagen, ikke sant?

Det är ju som om jag själv skrivit det :') Håller med dig till fullo, om du gör avkall på ditt eget liv och får en sämre vardag kommer det aldrig hålla i längden och du kommer gräma dig över det. Så det är nog ett vist beslut.

Gör så, vem vet, hon kanske är villig att offra något för att få det att gå ihop?

Det är mer sant än det någonsin är sagt! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT