Otrogen mot KK??

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Helleu people!

Jag undrar om man kan vara otrogen mot en KK?
Det känns som att man inte ska kunna vara det med tanke på varför man skaffar en KK.

Kravfritt Knullande eller hur?

Jag har för första gången i mitt liv lyckats träffa en tjej som tänker precis som jag gör, ingen av oss vill ha ett förhållande och vi vill inte heller på något sätt ge upp våra egna liv för att hänga (humpa).

Thing is, helgen efter att jag träffat henne för första gången fick jag napp igen, tanken om otrohet slog mig men som jag förklarat innan, det är en KK och då behöver man inte hålla kuken i styr eller hur?

Den första tjejen är grrrrrym och jag vill inte sabba något genom att bryta någon gammal helig regel som jag missat bara för att jag inte har varit uppmärksam.

Eftersom du frågar oss, så känns det ju lite som att du anar att du kommer få skuldkänslor eller känna dig lite dum efteråt.
Hur kommer du reagera om hon berättar att hon ligger med två andra samtidigt som dig. Är det lugnt eller blir du förbannad ?

Jag hade kört på, du behöver väl inte säga nått!! Ett KK har man ju av den anledningen, att man ska få kn***a av sig. Annars kan ni ju likväl bli tillsammans.

Håll koll på deras kontaktuppgifter bara då du har upplysningsplikt när det gäller könssjukdomar, annars är det väl bara köra så det ryker!
Ganska trevligt problem, eller hur...

Är inte lite poängen med KK att kunna köra på utan att behöva oroa sig för könssjukdomar, likt i ett förhållande? Håller ju inte riktigt om man ska snurra runt med flera lösnummer samtidigt.

Sen så kan man ju låta en kompis provtJöra innan..
"-Äh.. hon va inge bra. Typ.. Jag måste nog testa en gång till."

Det ger varken problem eller creds förrän du får ihop båda samtidigt!

Jag säger kör på . men använd kondom bara

Kör du utan gummihatt med ditt KK så kan det ju vara klokt att ha hatt när man är med andra. Då är det lixom ingen "fara" för könisar.

Du vill ju säkert inte veta om/att hon ligger med andra så fråga bara om du orkar med ett ja och/eller är beredd på att bara ligga med henne. Alltid röven bak mao...

Är det bara jag som tänker båda två samtidigt här....?

Det är bara fråga Nr.1 rakt på sak. "Du jag träffade värsta snygga bruden i helgen som var lite intresserad av mig och nu undrar jag ifall du skulle vilja vara med på ett hörn...?"

Otrogen mot KK?
Vem? Vad? Var? Hur? Varför?
Varför just mot Kapten Kaos?
Varför?? Vi som hade det så bra.

Mot mig behöver man inte vara orolig för att vara otrogen...
Jag har nog med kärlek så det räcker till alla..

Last edited:
Kravfritt ja. När jag var singel hade jag ett stall med KK:s, inget jag gick runt och sa till dom men det var nog underförstått.

De KKs jag haft har ungefär hälften blivit skitsura när de fått reda på att jag knullat andra under tiden. Trots att jag är jävligt tydlig med att om jag inte har ett riktigt förhållande gör så...
Såååå, fråga tösen om du tycker att det är nå speciellt bra sex, eller känslor eller nåt annat skit. Annars är det väl bara blunda, tuta och köra.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back