! Det är ungefär som om man träffar någon och säger "Ligga" det första man gör, kan bli ganska fel omgående![]()
Kan ju också bli väldigt rätt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
! Det är ungefär som om man träffar någon och säger "Ligga" det första man gör, kan bli ganska fel omgående![]()
Kan ju också bli väldigt rätt !
"Jahapp Där Dog mitt Intresse för denna hojen om jag får ett sådant svar av ägaren....."
Följde ägaren med i köpet då?
Du straffar bara dig själv genom att låta bli att köpa en hoj du vill ha.
Om han hittat ett exemplar som han är intresserad av, rätt färg, mil, årsmodell osv är väl ägaren inget att bry sig om? Man straffar ju knappast ägaren genom att avstå, han får nog sålt den ändå.
Om han hittat ett exemplar som han är intresserad av, rätt färg, mil, årsmodell osv är väl ägaren inget att bry sig om? Man straffar ju knappast ägaren genom att avstå, han får nog sålt den ändå.
Man kan ju leka lite med tanken att du hittat en raritet? Skulle du hålla fast vid din princip då?
Jag brukar också vara tämligen principfast, men då jag väljer mina fighter skulle jag aldrig låta något så banalt som en sur gubbe komma mig och en potentiellt bra affär emellan.
Men det är jag det.![]()
vill inte ens sälja saker till idioter då de kan komma dragandes med allsköns skit i efterhand.
Där är vi däremot helt eniga, när det är på andra hållet.
Glad Midsommar!
Ja fast, tex på min FZS600 står det 49kw på reg.beviset(så står det på alla FZS600), men den ligger i verkligheten på cirka 70kw. Hur ser man på det?Behövs inte eftersom det är ursprungseffekten i reg-beviset som gäller.
Piont made!
Men; Det finns idag en "ovilja" att sälja sin motorcykel/ fordon på blocket idag då vissa enskilda individer livnär sig på att lägga skambud och allmänt förstöra trovärdigheten för köpare. Detta tillsammans med den ohämmade frispråkighet som anonymiteten i ett mail ger, får säljare att se rött direkt.
Visst kan det känns konstigt att man ska behöva kittla säljaren under hakan men tyvärr verkar så fallet vara idag.
Ett telefonsamtal medför ett ökat förtroende då incitamentströskeln är betydligt högre och det förmedlar en högre grad av seriositet om man kan tex hålla en vettig grammatiskt korrekt konversation.
Alltså; Om du vill slippa denna typ av svar (vilket är rätt extremt i sig) så föreslår jag att du ringer istället.![]()
Beror på vad man är ute efter![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien