Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eisbaer skrev:Leksaksmöss håller i fem minuter ungefär sen ligger huden på ett ställe och underredet nån annanstans.
det med mössen var bara lite hets, trodde att folk skulle vakna tidigare, men icke. Jag skulle inte klara av att se små möss bli jagade skräckslaget av en katt. Har räddat mer än en mus som katterna lekt med ute.Flamma77 skrev:Vilken suvverän tråd! Nu ska mina monster få kul...![]()
Fast ni har glömt en klassiker... Toapappersrullen med papperet kvar på! Särskilt ungkatter gillar att döda dem! Kul för matte/husse att städa efteråt också!![]()
Men skippa det där med levande möss va? Det är bortom oschysst... I naturen har de i alla fall en teoretisk chans att komma undan och gömma sig, eftersom de känner sin omgivning där. Katter som dessutom aldrig har blivit tränade av sin mamma att döda och är innekatter kan nog vara utan det nöjet och klara sig bra som 'salongstigrar'.
Är de någon som absolut gillar att se möss dö, kan ni få köpa mina ormar. De måste äta för att leva och dödar oftast snabbt och effektivt...
Qwerty skrev:Katter är grymma mördare.
Min klipper råttor som satan ute, som tur är så tar han sällan in dom.
2st harar en hel hög möss och lika stor hög råttor, sånna där som släpar i marken när han bär dom i munnen. Plast mössen man kan köpa håller i någon minut eller två sen är dom slut.
Ska försöka lära honom att fälla kossor eller nått, så kan man ha nytta av sin kisse katt.
Min ena katt som jag misstänker består av lika delar hund/gris/katt brukar jag se jaga rådjur utanför huset ibland. Skulle vara fint om han kunde dra hem nåt sånt istället för halvdöda mössQwerty skrev:Ska försöka lära honom att fälla kossor eller nått, så kan man ha nytta av sin kisse katt.
Qwerty skrev:Katter är grymma mördare.
Min klipper råttor som satan ute, som tur är så tar han sällan in dom.
2st harar en hel hög möss och lika stor hög råttor, sånna där som släpar i marken när han bär dom i munnen. Plast mössen man kan köpa håller i någon minut eller två sen är dom slut.
Ska försöka lära honom att fälla kossor eller nått, så kan man ha nytta av sin kisse katt.
stavgren skrev:Min ena katt som jag misstänker består av lika delar hund/gris/katt brukar jag se jaga rådjur utanför huset ibland. Skulle vara fint om han kunde dra hem nåt sånt istället för halvdöda möss![]()
stavgren skrev:Min ena katt som jag misstänker består av lika delar hund/gris/katt brukar jag se jaga rådjur utanför huset ibland. Skulle vara fint om han kunde dra hem nåt sånt istället för halvdöda möss![]()
IO skrev:WTF en av mina katter heter också Oggy (den röda)! Här tror man att man hittat ett orginellt kattnamn...![]()
.
The Svånk skrev:Mina heter Rapa och Fisa !!
Moget och orginellt !!
Danne me Z1 skrev:Satan va impad jag blir..![]()
Har du nå tipps på vad man ska göra med katten för att den ska bli så aggro
matar du den me ryss5r eller vad har du för tabletter
![]()
Bullsnah skrev:Försök få tag i en laserpekare. Mina katter blir nästan helt galna när man lyser med laserpricken på golv och väggar. De kan göra otroliga konster, allt för att fånga laserpricken.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |