Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad tror ni om Creatives Muvo2 1,5Gb ?
Jag funderar på att köpa en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiseguy skrev:Vad tror ni om Creatives Muvo2 1,5Gb ?
Coola Ola skrev:Jag vill också ha en iPod mini..... Och eftersom jag faktiskt inte söp bort mobilen ikväll som jag trodde jag hade gjort innebär ju det att jag har sparat minst 1500:- spänn vilket innebär att en iPod mini bara kostar mig en dryg tusing. Jag ska nog hålla i VISA-kortet till i morgon iofs....![]()
t-rex skrev:Köp! Pengar kommer alltid nya!

gojje skrev:Gynna våra egna så vi blir ett rikare land!
Köp Jens of Sweden www.jensofsweden.com
har en själv o den var i min prisklass o lagom till mitt behov, att ha när man e ute o springer![]()
kostade väl 2100 o med försäkring 2600 på 256mb
bra ljud fast radion e ju inte super men vad ska man med den till egentligen![]()

Coola Ola skrev:Kan bara hålla med t-rexen ang. iPod mini. Snyggast och minst av de hårddiskbaserade (4 GB), går dessutom enl. uppgift finfint att jogga/träna med. Om du tar fem-sex kredikort och lägger ovanpå varandra så har du storleken på iPod mini. Nackdelen är 8 timmars batteritid men det är något man kan leva med helt klart. Tyvärr säljs den inte i Sverige ännu (hitachi som tillverkar hårddiskarna har inte fått fart på produktionen) men kommer om någon månad eller så. Lär landa nånstans på 2500 pengar. t-rex får lägga upp en bild![]()

PollySmurf skrev:Dom är "släppta". Man beställer dom och så tillverkas dom efter hand som som beställs, så sa hon i luren iaf.
4 veckors leveranstid när jag tänkte bestäla min, men ekonomiska hinder satte stop![]()
![]()

|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |