RocketQueen
Ny medlem
Hakke skrev:Heh!
Visst e dom bra!![]()
Hmm vem fick du dom låtarna av?![]()
Hare!
//H
HAHAHA Ok tack så mycket!
Kom med fler tips då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hakke skrev:Heh!
Visst e dom bra!![]()
Hmm vem fick du dom låtarna av?![]()
Hare!
//H
Solid snake skrev:Har allt av In flames.![]()


whitesnake skrev:Har ingen hört talas om Linkin Park![]()

whitesnake skrev:Har ingen hört talas om Linkin Park![]()


whitesnake skrev:Har ingen hört talas om Linkin Park![]()
dom var så dåliga att jag inte visste vart jag skulle ta vägen 
spectre skrev:jo det har jagdom var så dåliga att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
![]()
RocketQueen skrev:Måste fan förvsra Whitesnake lite. Jag tycker faktiskt In The End med Linkin Park är bra. Men visst de kanske inte är metal.
Men de är ju inte 3 Doors Down heller...
)spectre skrev:britney spers är också bra isf![]()
nomolas skrev:nedu. Linkin Park är 50 gånger bättre än Spears.

spectre skrev:britney spers är också bra isf![]()
( om inte så är hon jävligt snygg)

Solid snake skrev:Sen när blev Linkin gays metal?![]()
Nä, just det, då håller vi "dom" utanför denna diskussionen.![]()
RocketQueen skrev:Fy fan grabbar! HAHAHA
Ja för man lyssnar ju med ögonen.
Håll till godo grabbs!
Hmmm försökte lägga upp en bild. Attans!
spectre skrev:När jag är i skolan ( går på byggprogramet ) så är radion igång hela dagen. Ibland så lovar jag dig att man vill kunna lyssna med ögonen.

RocketQueen skrev:Jag gör allt med ögonen tittar, lyssnar och äter.![]()
cooolllt 
RocketQueen skrev:Jag gör allt med ögonen tittar, lyssnar och äter.![]()
RocketQueen skrev:Fy fan grabbar! HAHAHA
Ja för man lyssnar ju med ögonen.
Håll till godo grabbs!
Hmmm försökte lägga upp en bild. Attans!


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |