OT: Metaltråden!

Chris Ash skrev:
Mayhem har jag bara "De Mysteriis dom sathanas" med. Det är det enda av kvalitét de har gjort. De borde slutat när Euronymous gick i graven.


Sant Euronymous var bra för den gruppen, jävla Varg vikernes.

Det var ju även Varg vikernes i Burzum som gav Dead i Mayhem hagelskott så han kunde blåsa skallen av sig.
 
Bra ni håller tråden levande killar.
Verkar typ bara vara 3 pers på SH som gillar Metal. :va

SKa kolla lite låtar du skrev på listan Solid Snake.
Mitt Kazaa suger dock med tanke på att den aldrig hittar nåt jag söker.
Vet att de är ett skit program men fixar inte DC ++.

Rock On
RQ
 
RocketQueen skrev:
Bra ni håller tråden levande killar.
Verkar typ bara vara 3 pers på SH som gillar Metal. :va

SKa kolla lite låtar du skrev på listan Solid Snake.
Mitt Kazaa suger dock med tanke på att den aldrig hittar nåt jag söker.
Vet att de är ett skit program men fixar inte DC ++.

Rock On
RQ

Finns trådar på datorcentralen om DC++ :)

Njä, det är du, jag, nomolas, chris ash och nånna andra. :D
 
Solid snake skrev:
Finns trådar på datorcentralen om DC++ :)

Njä, det är du, jag, nomolas, chris ash och nånna andra. :D


Jag vet... har bara inte orkat.

Hehe Precis. Trodde de va några fler faktiskt. Men men de är ju kvalité som räknas inte kvantité. :hihi
 
RocketQueen skrev:
Verkar typ bara vara 3 pers på SH som gillar Metal. :va

Bor du i en grotta? Det har varit ca 100 personer som röstat i de hårdrockspollar jag dragit upp genom åren, och alla trådar om det har varit välbesökta.
 
Chris Ash skrev:
Bor du i en grotta? Det har varit ca 100 personer som röstat i de hårdrockspollar jag dragit upp genom åren, och alla trådar om det har varit välbesökta.


Trevlig du är va?

BTW din avatar ser ut som en grottmänniska, är det du?
 
Chris Ash skrev:
Bor du i en grotta? Det har varit ca 100 personer som röstat i de hårdrockspollar jag dragit upp genom åren, och alla trådar om det har varit välbesökta.

Ja de gör jag. Avundsjuk?

Jag har sett det tänkte mer på att de typ
bara är vi som skriver i den här tråden.
Oj oj oj!
 
Solid snake skrev:
Trevlig du är va?

BTW din avatar ser ut som en grottmänniska, är det du?

Är inte du hårdrockare? Om man inte vet vem det är på min avatar så är man enligt paragraf 666 i metallagen dömd till evigt spöstraff lyssnande på Per Gessle.
 
Chris Ash skrev:
Är inte du hårdrockare? Om man inte vet vem det är på min avatar så är man enligt paragraf 666 i metallagen dömd till evigt spöstraff lyssnande på Per Gessle.
:rofl :rofl :rofl :rofl

Faktiskt ganska svårt att inte gissa rätt(band iaf) när man är någorlunda insatt.
 
Chris Ash skrev:
Är inte du hårdrockare? Om man inte vet vem det är på min avatar så är man enligt paragraf 666 i metallagen dömd till evigt spöstraff lyssnande på Per Gessle.

Ööh?

Jag lyssnar inte på gammal pudelrock där det är gamla gubbar som gör kassa trum o gitarrsolon.
 
Ok Chris Ash nu skiter vi i det annars stängs den här jäkla tråden.


Nu är de helg och jag ska ta en till cider.

Skål grabbar. :fyllisar
 
Solid snake skrev:
Ööh?

Jag lyssnar inte på gammal pudelrock där det är gamla gubbar som gör kassa trum o gitarrsolon.

Det är inte pudelrock med gamla kassa gubbar, det är Motley Crue. Mycket mer metal än så blir det inte.
 
Chris Ash skrev:
Det är inte pudelrock med gamla kassa gubbar, det är Motley Crue. Mycket mer metal än så blir det inte.


Hehe, hörde jag att du sa kassa?

Kom inte o säg att det var jag som sa det sen!

Motley crue har aldrig varit min bag, Wasp ligger hetare till då. :hihi

Jag lyssnar inte mycket på sån musik, jag lyssnar på Black metal o Death metal mest, visst jag har skivor med Wasp osv.
 
Mötley Crue är faktiskt grymt bra

*Girls Girls Girls
*Red Hot
*Bastard
*Shout At The Devil
*Home Sweet Home

för att bara nämna några.

MEN

wasp är GRYMMA!!! :fyllisar
Heja Blackie!
 
RocketQueen skrev:
Mötley Crue är faktiskt grymt bra

...

Kickstart my Heart kommer för alltid vara den definitiva Mötley-låten, trots att den innehåller ett talk-box solo :rofl

Det är bara ett sånt jääävla driv i den. Sen har jag alltid tyckt att Mick Mars är så jäkla cool! Han ser ut som en Quasimodo från helvetet :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top