otäck olycka mitt utanför min ruta nu!

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
En mc med polis jagis körde precis av vägen utanför min ruta på en påfart på motorvägen.
Såg inte precis när han körde av men hörde så sprang till rutan o ser hjälmen rulla ut på e4 o han syns inte(ligger i diket)
hoppas verkligen det gått bra,polisen verkade iallafall säga åt honom o ligga still men sen vart d tyst.

Holger skrev:
En mc med polis jagis körde precis av vägen utanför min ruta på en påfart på motorvägen.
Såg inte precis när han körde av men hörde så sprang till rutan o ser hjälmen rulla ut på e4 o han syns inte(ligger i diket)
hoppas verkligen det gått bra,polisen verkade iallafall säga åt honom o ligga still men sen vart d tyst.

fifan... :(
återkom med fler detaljer om du får tag på några...

Såg du ingen ambulans eller något... Eller åkte han med pappa blå??

Ambulansen är här nu,nej han låg i diket hela tiden med 6st poliser tittande på sig,måste gjort nåt grovt trafikbrott när man har 3 bilar eftersig o det regnar. inte direkt väder för några wheelies grova fortkörningar eller liknande.

Holger skrev:
skönsberg???

Timrå vid kyrkan han var på väg på påfarten norrut men körde av i den blöta kurvan ut på e4...

Har han gjort nåt grovt brott så förkänade han säker de typ stöld eller nåt... Men va det bara fort körning så lider jag med honom och hoppas att allt går bra!!

antingen klarade han sig bra eller dog skulle jag tro för ambulansen körde så lungt från platsen,men ska inte spekulera d lär stå i tidningen imorgon.

jag fick en mental bild av när hjälmen sakta rullar ut på vägen (som du beskrev) det såg skrämmande ut. Hoppas killen överlever

/Regards Cel

Holger skrev:
antingen klarade han sig bra eller dog skulle jag tro för ambulansen körde så lungt från platsen,men ska inte spekulera d lär stå i tidningen imorgon.
Av erfarenhet så är det dåligt när ambulansen åker sakta därifrån..

Holger skrev:

Har du kunnat se vad det var för motorcykel?

ChrilleR1 skrev:
Hoppas att det gick bra för killen/tjejen oavsett vad han/hon gjort..

F-n pysslar länsman med !!?? ingen taktik enligt mig att hetsa fortkörare att köra ännu fortare.. :kocko håller med Chrille R1... :tummenupp

vargen skrev:
F-n pysslar länsman med !!?? ingen taktik enligt mig att hetsa fortkörare att köra ännu fortare.. :kocko håller med Chrille R1... :tummenupp
Tre jagande bilar betyder troligen att större brott än bara fortkörning begåtts.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D