Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Fakkverk skrev:2644400Meningslöst att diskutera formgivning med dig som bytt Ducatin mot en Kawasaki. Skiter i det.

Men Ford Capri? Nej.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fakkverk skrev:2644400Meningslöst att diskutera formgivning med dig som bytt Ducatin mot en Kawasaki. Skiter i det.
dsundelin skrev:2644198Dagens sanning!
Smaken är ju som baken som man brukar säga men procentuellt så ligger din bak nog i lä nu skulle jag tro. Fulare bil får man leta efter.![]()
Mr EmCom skrev:2644286men jaja det räcker med "volvo är fula inlägg"
Zee skrev:2644429Vi vet båda att SS-Duccarna (och här räknar jag in SS i.e. också!!
) är _mycket_ snyggare en min Kwak 96:a som ser ut som en spya i neon. Jag har Ducceklubbens klubbtidning med din avatarbild (du antar jag?) på framsidan (och baksidan har jag för mig).
Mye snygg. Hade det bara vatt en 30-40 kusar till i spisen på'n så hade jag också köpt en sån.
Och man ska aldrig säga aldrig, jag kanske köper mig en fin Ducce igen ngn gng i framtiden. När jag har eget garage och lärt mig serva desmokarusellen.
Men Ford Capri? Nej.![]()
nej jag vet den är ortoligt osexig.. å effekten ska vi inte prata om, min galma dt 50 var fan vassareHannesH skrev:2644434ja, men det räcker att man går till hans garage..
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=169434&d=1162298870
förlåt mcom..men den är verkligen inte fin..![]()
precis, lite kul ska man väll få haRigge skrev:2644511BMW E34 525 är totalt överlägset köp i dom prisklasserna. Hur man kan rekommendera en 18-åring som ska köpa vinterbil att köpa framhjulsdrivet begriper jag inte...![]()
utan att veta någonting om bilar, så kan jag säga att jag tror det är ett MYCKET bättre köp..Mr EmCom skrev:2644608nej jag vet den är ortoligt osexig.. å effekten ska vi inte prata om, min galma dt 50 var fan vassare
precis, lite kul ska man väll få ha
tills man slänger ner skiten i ett dike
vad säger ni om den här?
http://www.blocket.se/vi/10177277.htm?ca=8_s
vill bara säga att jag uppskattar eran hjälp grymt mycket!
Rigge skrev:2644640http://www.blocket.se/vi/9549107.htm?ca=5_s Nya motorn å inte så blodigt med mil... 192hk
orkar inte bakhjulskonveterazilog skrev:2644637En fin Volvo 360 får du för några tusen, och de håller tills helvetet fryser över.
zilog skrev:2644652Nu vet inte jag vad en 18-åring får ge för den dära, men jag som är 26 får ge 13k hel/hel på TH.
Mr EmCom skrev:2644662orkar inte bakhjulskonvetera
för dom är inte RWD..
eller?
Mr EmCom skrev:
tvivlar...zilog skrev:2644672Jo, det tror jag allt de är.
tack så mycket, finns det nån länk till den där sidan där du hittar all den infon? skulle var bra å ha!Kapten Blåskägg skrev:2644674Bilen är reggad på en Klas Göran Svensson i Västerås. Mätarställning verkar vara korrekt. Senaste besiktning är en ej godkänd efterkontroll 061113.
Bilen är rostfri står det i annonsen, men från kontrollbesiktning 061031 finns noteringar om rostskador på både yttre(båda sidor) och inre(vänster) sidobalkar samt golvet på båda sidor. Men han kanske har svetsat satan sista månaden![]()
ABS-indikering ur funktion(trasig lampa), låter lite märkligt efter som lampan funkade 061031 och då varnade för fel i ABS-systemet. Att byta en ev trasig lampa fixar du själv för några tior, men är det fel på ABS-systemet så kan det kosta ungefär vad du ska ge för den här bilen.
Div avgasvärden(fixat), avgasvärdena skiljer sig markant mellan besiktningarna och jag gissar att någon(som inte har en jävla aning om vad han håller på med) har skruvat på luft/bränsle.
Räcker det för att du ska släppa denna kärra och leta vidare?![]()
Inget fel på Blocket men det finns en hel del dynga där. Ska du tex ha en fin 740 så leta också i lokaltidningarna i landet, gamla gubbar som säljer sina fina pärlor vet inte hur en dator funkar så dessa bilar finns sällan på Blocket.
Lycka till![]()
för dom är inte RWD..
eller?
för dom är inte RWD..
eller?
Kapten Blåskägg skrev:[rutten bilQUOTE]
hur hittar du detta ?
köp en 745 då kombi kan du åka till tyskland med jumen förhellvete inte en tattarstylad 740....
Rigge skrev:2644688Jodå... 460 är FWD om det är dom du tänker på-
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti