Oschersleben Endurance 24hrs!

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 13557
  • Start date Start date

Raderad medlem 13557

Guest
Ja mina mc vänner nu är det bara några dagar kvar tills det är dax för avfärd till Oschersleben :yoparty (åker torsdag eftermiddag,vill åka tidigare men då får jag sparken :( )Jag&polaren har husbil så det känns jävligt bra! :) Nån mera som ska dit&agera åskådare?? :tummenupp.Ska försöka få tag i Fagersjö-gänget(eller Niklas,är den enda utav gänget jag känner),vi får väl se!
Ska heja på&rocka järnet med våra tyska vänner :rock Ska försöka filma&fota så mycket som möjligt,fast det beror ju på hur full :öl man blir,hahaha :fyllisar :hihi Önska mig/oss lycka till!!Keep on rocking :dricka

Jag rullar dit på onsdag, framme torsdag morgon.
när åker ni hem? troligen har jag ännu ingen skjuts hem, har ni plats kanske?

R2 skrev:
Jag rullar dit på onsdag, framme torsdag morgon.
när åker ni hem? troligen har jag ännu ingen skjuts hem, har ni plats kanske?

Ja va fan det ska väl vi kunna ordna på nåt sett,vi åker tyvärr inte via Skövde men fixa skjuts från Jönköping så ordnar vi väl det!Vi har träffats förr via roadracingen så det e lugnt!Hur kommer det sig att du inte kommer hem själv?

SLADDVARNING skrev:
Ja va fan det ska väl vi kunna ordna på nåt sett,vi åker tyvärr inte via Skövde men fixa skjuts från Jönköping så ordnar vi väl det!Vi har träffats förr via roadracingen så det e lugnt!Hur kommer det sig att du inte kommer hem själv?
aa, kanon, men som sagt, kanske...
brorsan kör sidecar em på Oschersleben och åker sen vidare till nästa em tävling en vecka senare, men jag måste hem.
Jag ska alltså hjälpa honom, glo på VM och snacka med vm folk om att köra..
har ni depå pass?

R2 skrev:
aa, kanon, men som sagt, kanske...
brorsan kör sidecar em på Oschersleben och åker sen vidare till nästa em tävling en vecka senare, men jag måste hem.
Jag ska alltså hjälpa honom, glo på VM och snacka med vm folk om att köra..
har ni depå pass?

Nej tyvärr har vi inget depåpass,kan du fixa 2st?Hur ska vi höras,jag kan maila mitt namn&nummer.Vi har räknat med att vara nere på Fredag nångång,har du nån koll på vart man ska campa(parkera husbilen)?

SLADDVARNING skrev:
Nej tyvärr har vi inget depåpass,kan du fixa 2st?Hur ska vi höras,jag kan maila mitt namn&nummer.Vi har räknat med att vara nere på Fredag nångång,har du nån koll på vart man ska campa(parkera husbilen)?
Jag vet ej hur många pass vi får, men vi har troligen extra och väntar inte ner nånn, så det ska nog gå att ordna.
Maila .......

campa, minns inte riktigt, kan ju kolla upp det innan ni kommer fram.
e ni raska killar behövs det alltid extra händer i vårat team då och då.

R2 skrev:
Jag vet ej hur många pass vi får, men vi har troligen extra och väntar inte ner nånn, så det ska nog gå att ordna.
Maila .......

campa, minns inte riktigt, kan ju kolla upp det innan ni kommer fram.
e ni raska killar behövs det alltid extra händer i vårat team då och då.

Jaha,det e ju kanon!!Jag mailar så kan vi höras i veckan,ok!? :tummenupp

Kul, jag åker ner på måndag med fagersjö-gänget. Kom in i vår box och hälsa på.

Mille-R skrev:
Kul, jag åker ner på måndag med fagersjö-gänget. Kom in i vår box och hälsa på.

:gnissla skulle ju verkligen vilja hänga med ner jag också... men tji få ledigt från jobbet... :(

Lite info inför tävlingen från Niklas Carlberg och Team fagersjo-el.se här: http://www.rapido.se/news/news2.php4 och hoppas b.la du kan slänga upp lite löpande info?!

/B

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back