GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag tror faktiskt det, trots att detta är andra gången som Oscar sitter på en 250R så har jag på känn att en pallplats är på g, Oscar kommer iaf att piska Nypanik, Offknuff & Grusmuff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Jag tror faktiskt det, trots att detta är andra gången som Oscar sitter på en 250R så har jag på känn att en pallplats är på g, Oscar kommer iaf att piska Nypanik, Offknuff & Grusmuff.
GSXR1100R skrev:Oscar kommer iaf att piska Nypanik...

Jodå du kommer att få SkånepiskNyteknik skrev:Only in your dreams!
![]()

Du krigar endast i bottenstriden och ändå så är du odrägligast av alla.Chris Ash skrev:Den som kommer att bli överlägset mest odräglig vid en ev vinst är Nyteknik.
GSXR1100R skrev:Du krigar endast i bottenstriden och ändå så är du odrägligast av alla.
![]()
GSXR1100R skrev:Jodå du kommer att få Skånepisk![]()
Chris Ash skrev:Den som kommer att bli överlägset mest odräglig vid en ev vinst är Nyteknik.
Nyteknik skrev:Uppriktigt sagt vore det lite kul och jag hoppas det skulle ge Oscar blodad tand och överge turisterna i Rookie 1000 för riktig racing i 250 nästa år.
Jag har till skillnad ifrån dig insett mina begränsningar, jag kör endast ERF samt klubbraceChris Ash skrev:Det hade jag knappast gjort på B-racet.....
Var krigar du nånstans förresten? På läktaren?
Axxexs skrev:Han råkade faktiskt vinna Rookie1000 i år! Så han kommer inte få köra den klassen nästa år ändå med sin A-licens!![]()
![]()
Vinner han racet i 400-b så borde han även kunna titulera sig vinnare av den klassen också eftersom det bara går ett 400-b race i år!?
Nyteknik skrev:Vann Oscar Rookie 1000? Se på fan - det visste jag inte. Trodde han låg i lä jämfört med killen som vann på Anderstorp och MrLind.
Ja det kanske inte vore omöjligt, du kör ju j-t bra, men Oscar är snäppet bättreMrlind skrev:Jag hade lätt ståt på pallen om jag haft en hojNOT!
GSXR1100R skrev:Jag tror faktiskt det, trots att detta är andra gången som Oscar sitter på en 250R så har jag på känn att en pallplats är på g, Oscar kommer iaf att piska Nypanik, Offknuff & Grusmuff.
Nordgren är den som har 100% koll på sina prylar, att Oscar sen är en talang gör saken biffNordgren skrev:På en hoj som vunnit SM och med Brink och Pålle som mekaniker så borde han inget annat. Dessutom hotade Ullis honom när de var och hämtade hojen, så han lär nog gasa.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026