roban_2002
Kocken
- Gick med
- 2 Jul 2005
- Hoj
- kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
här sitter man och väntar på att tiden ska gå och fredag kväll ska blir lördagförmiddag! har nämligen blitt av med mina nycklar till garage och lägenhet!
lägenheten är skitsamma för den vet ingen vart den ligger.
men grejen är att jag mekade med bilen tidigare idag.
höll till precis utanför mitt garage och lyckades på nått sätt med att tappa mina nycklar innan jag kröp under bilen för att mickla.
när jag sen ska avsluta och stänga letar jag efter mina nycklar varpå de är GONE!
måste vara nån som gått förbi mitt garage medans jag låg under bilen som tat dessa.
antingen en snäll själ som lämnar in dem på hittegods eller nån rackare som tyckte det jag hade i garaget såg intressant ut.
kanske rackarn till och med vill ta en titt för sig själv under natten!
hur som så sitter jag här och väntar på att tiden ska gå medans jag surfar SH och traskar förbi garaget var 20 minut! känns bara så illa om man imorrn går förbi och yamahan, kawan och suzukin skulle vara bort!
ska fan skaffa sändare till mina nycklar!
va bara tvungen att skriva av mig!
sparade ju iaf pengar då jag skippade krogen ikväll!
//Robin
lägenheten är skitsamma för den vet ingen vart den ligger.
men grejen är att jag mekade med bilen tidigare idag.
höll till precis utanför mitt garage och lyckades på nått sätt med att tappa mina nycklar innan jag kröp under bilen för att mickla.
när jag sen ska avsluta och stänga letar jag efter mina nycklar varpå de är GONE!
måste vara nån som gått förbi mitt garage medans jag låg under bilen som tat dessa.
antingen en snäll själ som lämnar in dem på hittegods eller nån rackare som tyckte det jag hade i garaget såg intressant ut.
kanske rackarn till och med vill ta en titt för sig själv under natten!
hur som så sitter jag här och väntar på att tiden ska gå medans jag surfar SH och traskar förbi garaget var 20 minut! känns bara så illa om man imorrn går förbi och yamahan, kawan och suzukin skulle vara bort!
ska fan skaffa sändare till mina nycklar!
va bara tvungen att skriva av mig!
sparade ju iaf pengar då jag skippade krogen ikväll!
//Robin