Hulkomania
Ny medlem
I samband med mc byte tänkte jag överge "Gore-Tex stället" för ett skinnställ...
Varit och provat flertalet helställ samt delbara skinnställ men inget avdera har passat hittills
Som gymtränande individ så blir det trångt runt axlar, armar, bröstkorg samt lår och vader
Handlare menar att det är så de är "sydda"
Någon annan som upplevt samma problem och kan rekommendera ett spec. märke/ modell!?!
Störst går inte alltid först...
Varit och provat flertalet helställ samt delbara skinnställ men inget avdera har passat hittills
Som gymtränande individ så blir det trångt runt axlar, armar, bröstkorg samt lår och vader
Handlare menar att det är så de är "sydda"
Någon annan som upplevt samma problem och kan rekommendera ett spec. märke/ modell!?!
Störst går inte alltid först...
Men jag antar att du menar att du drar xl-xxl utan att vilja ha den medföljande tomtesäcken på magen.Jag hade tur o sprang på en handlare av en slump som lät mig blanda storlekar mellan jacka o byxa.Såna där som man drar ihop med dragkedja emellan.Inte lika flott som ett helställ,men klart mer skydd än jeans iaf.Dra in på ditt favvohak med några kanyler "kvarglömda" i skinkorna o gå runt o morra lite halvhögt om att "snart får jag ett psykbryt om jag inte får tag på ett ställ som passar",så ska du se att du får mixa hejvilt med storlekarna. 
