Personerna i filmen finns inte där i verkligheten. Åk och kolla!
Snyggt animerat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Personerna i filmen finns inte där i verkligheten. Åk och kolla!
Betala med kort, se att de slagit in de i kassaapparaten och sen bara gå? Kontanter är för stenåldern.
Jag tar alltid kvitto. Jag betalar nog med skatt och vill inte betala mera för att någon skor sig på samhället.
Ett enkelt sätt att komma ifrån svartpengar är att alltid betala med kort. Nästa är att alltid ta kvitto. Kan inte detta göras så köper jag mina varor någon annan stans. Hatar svartpengar.
Mcd har jag sett många ggr ta emot pengar utan att slå in i kassan. Inte på svea eller vasagatan men så fort du lämnat tullarna så är det ganska vanligt att man ser.
Jag tar alltid kvitto. Jag betalar nog med skatt och vill inte betala mera för att någon skor sig på samhället.
Ett enkelt sätt att komma ifrån svartpengar är att alltid betala med kort. Nästa är att alltid ta kvitto. Kan inte detta göras så köper jag mina varor någon annan stans. Hatar svartpengar.
Mcd har jag sett många ggr ta emot pengar utan att slå in i kassan. Inte på svea eller vasagatan men så fort du lämnat tullarna så är det ganska vanligt att man ser.
Trist att inte kunna tjäna egna?
Har inget med det att göra. Lever man i ett samhälle med funktioner så måste tyvärr alla betala.
Men om du vill se hur det blir om alla bara gör svartpengar kika på grekland.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |