Det är något trevligt terapeutiskt att köra helt original och följa tillverkarnas råd
Just så. En skön och säkerligen falsk känsla om att man har full kontroll. Men terapeutiskt är det.
Xmax, precis som du gör med din R1, vill jag göra med min R6!
Det skulle va så skönt att veta att den är "nollad" på allt vad det gäller ventiler och vätskor. Sen kan den få stå och va snygg ett par år tills den blir veterangammal.
Det sköna med denna typ av hojar som vi har är att det inte gör något om det tar tid. Det är ju faktiskt bara till fördel om man drar ut på göromålen, då hojen blivit ännu äldre när det är klart.
Underbart!
Jag hatar miniblinkers som går av ifall man stöter i dom och tar i vatten när det regnar,
eller våldtagna bakdelar med "undertray" (?) i glasfiber som lossnar vid första farthinder,
eller hemmagjorda sladdar utan skarvhylsor som gör demontering till ett helvete,
eller handtag som det står "fireblade", "R1", "GSXR" på.
Original är alltid original.
Kan bara hålla med!
Last edited: