Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) men nu är den på plats. Varsågodfazerfun skrev:2380343Tack mannenOch förresten, tack för bakstänkan..det var en jävla massa skruvar att ta loss (85% var fastoxiderade eller runddragna
) men nu är den på plats.
En fråga bara: på själv bakramen/staget sitter det en metallflärp med två hål som ska sitta i samma höjd som hålen i stänkan för att regplåten ska sitta fast. Men mellan flärpen och plasten ska det sitta en 10 cm bricka för att liksom låsa fast regplåten (såg det på en annan gammalgixxer). Du råkar inte ha den brickan någonstans eftersom allt annat var komplett?
men jag kan inte minnas att jag sett någon. Iofs är mitt minne inte så bra, men ändå lahi skrev:2380735VarsågodHoppas stänkan passade fint, men det borde den ha gjort.
Hmmm, ang brickan så är jag inte säker på att jag hänger med riktigt... jag vet nog inte vilken bricka du menar. Har du någon bild på hur den ska se ut? Då kan jag kanske komma ihåg om jag sett en sådan någonstans i garagetmen jag kan inte minnas att jag sett någon. Iofs är mitt minne inte så bra, men ändå
Jag har ingen manual tillgänglig här på jobbet och jag vet inte om jag kommer åt min manual idag... Hmmm, lurigt detta.
Hmmm, den där känner jag igen, och jag tänkte kolla i garaget idag när jag var där men det glömde jag så klart. Ska försöka komma ihåg det nästa gång!fazerfun skrev:2383275Alltså, det är inget major problem, bara kollade.
Här är en bild från bikebandit, det är brickan längst ned, nr 32, kallas "Plate RR" license. Känner du igen den?
lahi skrev:2388245Hmmm, den där känner jag igen, och jag tänkte kolla i garaget idag när jag var där men det glömde jag så klart. Ska försöka komma ihåg det nästa gång!Jag har ett svagt minne av att någon klåpare hade svetsat fast en plåtbit i röret som går runt bakdelen, och den där plåtbiten kan ju ha varit den brickan du söker, men jag vet inte. Jag skriver här när jag kollat!
Nu har jag letat en stund och jag hittar tyvärr inte någon plåtbit... Jag letade även rätt på den där bågen där någon svetsat, men svetsen hade spruckit så där var ingen bricka hellerfazerfun skrev:2392897kanon, tack för det.![]()
![]()
lahi skrev:2396777Skulle delen mot förmodan dyka upp någongång så säger jag till!
fazerfun skrev:2399258no worries...tack för att du kollade.Jag ska ha lite smågrejor ändå och beställer en sån där plåt i samma veva.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |