Dan_the_man
Reno Raines
Jag såg på några filmer på youtube och blev lite inspirerad att göra stortvätt av hojen.
http://www.youtube.com/watch?v=HREqf4wIukA
En jävligt lärorik filmserie. (Obs kolla alla delar!)
Köpte min första hoj i vintras å har inte tvättat i drevhuset någon gång förrän nu.... och det behövdes....fyyfan.
Före:
Efter:
WD40 is the shit!!!
Fick ju självklart smörja in kedjan ordentligt efteråt.
http://www.youtube.com/watch?v=HREqf4wIukA
En jävligt lärorik filmserie. (Obs kolla alla delar!)
Köpte min första hoj i vintras å har inte tvättat i drevhuset någon gång förrän nu.... och det behövdes....fyyfan.
Före:
Efter:
WD40 is the shit!!!
Fick ju självklart smörja in kedjan ordentligt efteråt.
