Phu.. äntligen om en timme ska jag vara på sjukhuset. Ska slå ihäl tiden genom att skriva ett meningslöst inlägg...
Skadade mitt högra knä för ca 4 år sedan under en karateträning. Det knäppte till i knät och sedan dess så låser det sig vid belastning med extrem smärta som följd.
Så nu äntligen är det dags att skära upp och se vad de kan göra åt det...
Har haft tider tidigare men det har alltid kommit förhinder...
Jobb utomlands. Flytt. Tentor. och diverse annat.
Hoppas nu att de hittar felet och kan åtgärda det...
Jag har ett aktivt jobb där det blir en hel del spring på stegar mm. Och jag kan nog inte beskriva hur illa det kunnat gå många gånger när knät låst sig när man klättrat på en stege.
Eller bara när man varit ute och gått.. knät har låst sig pricis i steget..och så snopen man blir när man stupar i marken för att benet inte är så långt det borde vara.....
Ja nu bär det av iaf.... Ha en bra dag alla.. Jag vet ju vad jag ska göra.... SOVA...
Skadade mitt högra knä för ca 4 år sedan under en karateträning. Det knäppte till i knät och sedan dess så låser det sig vid belastning med extrem smärta som följd.
Så nu äntligen är det dags att skära upp och se vad de kan göra åt det...
Har haft tider tidigare men det har alltid kommit förhinder...
Jobb utomlands. Flytt. Tentor. och diverse annat.
Hoppas nu att de hittar felet och kan åtgärda det...
Jag har ett aktivt jobb där det blir en hel del spring på stegar mm. Och jag kan nog inte beskriva hur illa det kunnat gå många gånger när knät låst sig när man klättrat på en stege.
Eller bara när man varit ute och gått.. knät har låst sig pricis i steget..och så snopen man blir när man stupar i marken för att benet inte är så långt det borde vara.....
Ja nu bär det av iaf.... Ha en bra dag alla.. Jag vet ju vad jag ska göra.... SOVA...