Operation idag...

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Phu.. äntligen om en timme ska jag vara på sjukhuset. Ska slå ihäl tiden genom att skriva ett meningslöst inlägg...
Skadade mitt högra knä för ca 4 år sedan under en karateträning. Det knäppte till i knät och sedan dess så låser det sig vid belastning med extrem smärta som följd.
Så nu äntligen är det dags att skära upp och se vad de kan göra åt det...
Har haft tider tidigare men det har alltid kommit förhinder...
Jobb utomlands. Flytt. Tentor. och diverse annat.
Hoppas nu att de hittar felet och kan åtgärda det...
Jag har ett aktivt jobb där det blir en hel del spring på stegar mm. Och jag kan nog inte beskriva hur illa det kunnat gå många gånger när knät låst sig när man klättrat på en stege.
Eller bara när man varit ute och gått.. knät har låst sig pricis i steget..och så snopen man blir när man stupar i marken för att benet inte är så långt det borde vara..... :3freak

Ja nu bär det av iaf.... Ha en bra dag alla.. Jag vet ju vad jag ska göra.... SOVA... :D

Se till så dom inte tar bort nåt nödvändigt bara :hihi

Lycka till!

Lycka till.

Har själv ett halvtrasigt knä så jag verståhr. Det ligger lite senbitar som flyter omkring och som kan låsa knäet så att det gör apont.. Har inte öppnat o rensat det.

Hoppas det blir bättre och återkom gärna med resultat om vad som var fel och om det löste sig efter op. :)

Lycka till! Hoppas att det blir en lyckad operation. Själv har jag 5 misslyckade knäoperationer bakom mig. :gnissla

// Lena

hemkommen.
Ja operationen gick ju bra. Resultatet.. tja.. det återstår att se. Domen: knäleden totalt utsliten :(. Korsbandet som jag opererade för ca 10 år sedan häger ihop i några fibrer.. men det har god stabilitet. Brosk och slitage. Minisk på båda sidor trasiga och till stora dela bortplockade. Yttre från tidigare operation, innre från idag, samt rensning av broksbildningar under knäskålen.
Fick se bilder på en frisk knäled och min... min var ju inte direkt vacker....

Jag gick iaf hem utan kryckor ca 2 km efter operationen... :kocko Får väll se hur det känns när all bedövning släppt...

SENSEI skrev:
Jodå det fick jag.. Men jag har faktist inte ont.. ännu iaf...
Fan då är det nog inge synd om mig...
heroine addiction here he comes. (förlåt)
hoppas att det blir bra nu så att du slipper fler operationer :pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...