Operation fuck-truck modification!

Nej nej, du ska sätta spegelfilm på. Det ser man ut bättre. Dessutom vet alla vad som händer bakom speglade rutor :D

hållundan skrev:
Idag spelade fuck-trucken mig ett jefla spratt...

Rondellen vid SKF's huvudentre hade lite oljespill på ett ställe. Givetvis såg jag inte det. Tjörde ändå jättelångsamt eftersom den är asjobbig att svänga med, oljespill i kombo med vatten (rikligt) och svenbra sommardäck ( :rolleyes: ) resulterade i en totalt ofrivillig 185 graders spinn. Fan, hann inte ens reagera, ändå kom rumpan på bilfan så långsamt...

Isch, halare än is...

Nu är iallafall skivan sågad och gångjärnen är på plats. Passformen är la sådär, men funkar.... Har börjat klä in resten i filt. Det tar sig. Men JÄVLAR va tid allt tar...

Puh!

Tjöpte även KTM-orange färg (feltema) för att använda till all text som ska stå på bussen. Vill ni ha något tryckt på bussen är det bara att skriva ut ett papper och skära ut bokstäverna, sen sprayas skiten på... :yoparty

ujujuj. det var en åktur det!
svårstyrd? bah! servo e gayh!

kan det få stå "baggis får president!", någonstans (synligt, på utsidan) på fucktrucken?:) :yoparty :kiss

Last edited:
hållundan skrev:
Toning på bakrutor. Gay eller tjej?

Det blir ju alltid bubblor och skit, men man KANSKE kan få det hyfsat? Eller ska jag skita i det?

På den tiden jag höll på med butiker så satte jag ganska ofta stora fönster stripes/märken.

Det som funkade bäst var T-sprit att blåsa på under.

Sen sätter proffsen med hjälp av värme gissar på att det går att sträcka filmen bättre då.

Har en bunt självhäftande silverfärgade ark!!! Något att Pimpa till trucken med under list?? Lite LIMOUSINE varning... *ler*

Förresten... har den drag??? Har en fett pimpad Husvagn... För utlåning till den som behöver...

hållundan skrev:
Toning på bakrutor. Gay eller tjej?

Det blir ju alltid bubblor och skit, men man KANSKE kan få det hyfsat? Eller ska jag skita i det?

Klart du skall ha Knulltejp på rutorna...

HanneZ skrev:
Nej nej, du ska sätta spegelfilm på. Det ser man ut bättre. Dessutom vet alla vad som händer bakom speglade rutor :D
Det är förbannat fult =)

Jag skickar PM till dig sedan, hinner inte nu...

:kiss

bagerah skrev:
ujujuj. det var en åktur det!
svårstyrd? bah! servo e gayh!

kan det få stå "baggis får president!", någonstans (synligt, på utsidan) på fucktrucken?:) :yoparty :kiss
Servor är gay. Stor ratt är freckt.

Baggis är prässident ska det stå nånstans. :rolleyes:

Långa farbron skrev:
På den tiden jag höll på med butiker så satte jag ganska ofta stora fönster stripes/märken.

Det som funkade bäst var T-sprit att blåsa på under.

Sen sätter proffsen med hjälp av värme gissar på att det går att sträcka filmen bättre då.
Har också hört något a'la det du berättar. Vi får se vad som händer...

Idag har jag funderat ut var talarna resp. bandaren ska sitta. Svårt val det där... Har inte kommit fram till nåt vettigt alls.

duke_gbg skrev:
Har en bunt självhäftande silverfärgade ark!!! Något att Pimpa till trucken med under list?? Lite LIMOUSINE varning... *ler*

Förresten... har den drag??? Har en fett pimpad Husvagn... För utlåning till den som behöver...
Har ju inget drag. Det är synd. Annars hade ett frekct husvagnsekipage vart nått....

Å andra sidan har jag inte BE-kort... :3freak

Jag funderar på om jag ska gå och spruta kråmfärg på fälgarna nu?

Maskering på däcken? Näe?

Skydda skivor, bromstrummor och luftnipplar? Näe?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!