Open 1000 - 2023

Patrik lovade mig att vinna Open 1000 nästa år. "Det blir gôrlätt!" sa han. Tio fingrar till Gud!:)
Ha ha, jomenvisst! ? Det har ja ju absolut lovat ?

Jag har ju gett mig själv handikappet av att inte ha kört på 18 år och dessutom införskaffat ett gammalt vrak som är 19 år gammal och minus 50 hk jmf med dagens hojar så visst, ”görlätt” ????

är glad om jag inte välter inåt i kurvorna p.g.a knapp styrfart ?

Ha ha, jomenvisst! ? Det har ja ju absolut lovat ?

Jag har ju gett mig själv handikappet av att inte ha kört på 18 år och dessutom införskaffat ett gammalt vrak som är 19 år gammal och minus 50 hk jmf med dagens hojar så visst, ”görlätt” ????

är glad om jag inte välter inåt i kurvorna p.g.a knapp styrfart ?
Ja ja. Niklas Svensson köpte en original sukka 600 97-98:a för ca 10 år sen och sopade banan i rookie 600. Så det ska du också kunna göra ??

Ja ja. Niklas Svensson köpte en original sukka 600 97-98:a för ca 10 år sen och sopade banan i rookie 600. Så det ska du också kunna göra ??
Absolut, om jag för starta i open600 med min 1000 så ?

Nu var ju 97-98 Suckorna kända för att ha extrem övereffekt till skillnad från mitt vrak ? Och Niklas hade ju någon form av hjärnskada som gjorde att han saknade s.k sunt förnuft och ramlareflex (även känd som vältspärr)
Jag skall nog ändå mestadels bara träna i licensgrupp på Bandagar så frågan blir ju ändå bara hypotetisk ?

Dessutom har jag inte licens än och jag har hört att det är jättesvårt att klara den nuförtiden ?

kanske testar något lopp om andan faller på…

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025