Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

men bara av Roger Berglund, som lätt hade kvalat in i Superbike...
bättre tempo överlag PB igen 1:48,2. Slutade som p14/19
1:45,3 och det får jag säga att jag känner mig mycket nöjd med, ca 5 sekunders förbättring mot förra året!!!1 

Happ då blir det väl inget köra. Rullar tillbaka och har precis krängt av mig stället när det ropas ut i högtalarna att ”Open1000 får köra ihop med R7 Cup…”
Bästa tid på kvalet blev 1:15-nånting, startar i bakre delen av fältet. Tar nån placering i starten på R1 men så en krasch i första böjen,

försöker svara innan esset
men vågar inte riktigt pressa mig emellan, tar rygg och hänger med bra! På några ställen tar jag in något, på andra ökar luckan, hittar bra rytm och spår! Med ett eller två varv till hade jag nog kunna sätta in en attack men målflaggan ? faller tyvärr innan dess. P13/15 Sätter dock nytt PB på sista varvet 1:14.2, inte så illa för första gången på Gälleråsen!
När jag kollar AIM-loggen ser man vissa svar på den frågan, bl.a. att jag inte gasar fullt!!? Snabbgas kanske är svaret? 

De kloka uppmaningarna till mig själv glömdes nog strax efter chikanen... Hamnar bakom en Aprilia som jag känner att jag kan köra fortare än, bromsar mig förbi i slutet av rakan. Nu jäklar ska här sättas en kunglig varvtid! 
Mer och mer gas, det går ju hur fint som helst! ? Laddar fullt upp för backen på baksidan viker in i högfartarn siktar på krönet ut ur svängen och ger benet (eller armen…
) whoooohaaaa!
Bakhjulet släpper!!!! Greppar igen men nu står hojen på tvären mot körriktningen men det går fortfarande i 120! Jag kastas av som en vante, klassisk high sider!
Skit också, det här blir dyrt hinner jag tänka!??? Kanar en bit och lyckas natulrigtvis fulvurpa så jag får hojen på mig och kanar en bit under den… 

Offra sig och kasta sig under hojen brukar ändå spara materialet ganska bra.
Dessutom brukar man spara ändå lite mer stålar på att det dröjer innan man kan köra igen.
Win-win. Krya på dig!
Tack, ja jag hoppas den kan inspirera fler att komma och kolla eller rent av prova på racing!Läste från början till slut, grym tråd!
Inspirerande och intressant.
Fränt m en berättelse och tankar kring det hela.
Önskar snabbt tillfrisknande och fortsatt framgång framöver.
Ja man blev ju lite manglad, men inte så illa som det kanske låter. Hojen kanade lixom ikapp och la sig över halv kroppen. Själva nerslagen i backen var nog det som kändes mest. ?Åh fan du som fick hojen över dig. Såg inte så kul ut. Men krya på dig ???
Nä inte allt bara att hojen la sig på dig.Ja man blev ju lite manglad, men inte så illa som det kanske låter. Hojen kanade lixom ikapp och la sig övar halv kroppen. Själva nerslagen i backen var nog det som kändes mest. ?
Såg du hela förloppet?
Va i helvete liket uppenbarar sig ???Kul och bra rapport
Krya på dig...
He he… barnen har växt upp juVa i helvete liket uppenbarar sig ???
Patrik lovade mig att vinna Open 1000 nästa år. "Det blir gôrlätt!" sa han. Tio fingrar till Gud!He he… barnen har växt upp ju![]()
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |