Ont i ryggen av potatismos

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Käkade senast för 10 minuter sen och det värker alltid några sekunder efter man svalt. Det har varit likadant så länge jag kan minnas iaf. Men vafan gör det det för? :va

Har du någon gång åkt på ett ryggskott i samband med mosfrossa tro? I så fall skulle det kunna vara smärtassociation kopplat till just mos.

Själv får Jag ont i bihålorna av ahlgrens bilar. Käkade det när Jag var liten och flög och då fick jag ont som fan.

Njae, inget minne av nåt ryggskott eller annat. Men det lär vara hjärnan som ballat ur på nåt vänster iaf. För lite sprit :mad:

Njae, inget minne av nåt ryggskott eller annat. Men det lär vara hjärnan som ballat ur på nåt vänster iaf. För lite sprit :mad:

Jag får också konstigt ont i halsen om jag sväljer en jättetugga potatismos. Har ingen aning vad det kan bero på.

Jag får ont i axeln när jag käkar rödbetor, kan vi vara släkt kanske?

Det börjar klia i tänderna när jag är riktigt djävla pissnödig. Är jag din kusin?

Blev rätt kass i buken av pucko märkte jag nu. Härligt.

Det har jag oxå märkt...jag får ont om jag äter potatis överhuvudtaget, tom Pommes. :( Gör ont i typ lungorna.

Tryck inte in så mycket på en gång och drick lite mellan tuggorna... Bara en tanke alltså.

Du stoppar in gaffeln alldeles för långt!

Fan, jag som ska käka ugnsbakad falukorv med hemlagat mos om 10 minuter, OCH jag har redan ont i ryggen :(
Nu lär jag väl dö av ryggvärk då :mad:

Jag svettas som fan i pannan av röda äpplen, men inte av gröna. Märkligt.

Bör jag kontakta läkare?

Back