Ont i ryggen av potatismos

Jag har samma sak fats med pommes, känns typ som jag "sväljer med ryggraden". Mäkta skumt, forskade lite i frågan med en naturdoktor och han sa att man alltid ska sitta rakryggad och käka annars kan maten trycka på nån nerv on its way down.

Jag har samma sak fats med pommes, känns typ som jag "sväljer med ryggraden". Mäkta skumt, forskade lite i frågan med en naturdoktor och han sa att man alltid ska sitta rakryggad och käka annars kan maten trycka på nån nerv on its way down.

Jag brukar sitta i soffan och käka så jag är alltid skev i ryggen. Det är nåt med det där jälla moset :mattias

Det börjar svida redan efter första tuggan och det är inte överdrivet mycket på gaffeln heller. Märkligt++

Jag får ont i huvudet av sprit...

Dricker du den rent eller utblandad med läskeblask? Jag tycker att det är fel av dig att göra en sån slutsats att det är spritens fel, jag tror det är den förbannade läskeblaskens fel :mattias

Dricker du den rent eller utblandad med läskeblask? Jag tycker att det är fel av dig att göra en sån slutsats att det är spritens fel, jag tror det är den förbannade läskeblaskens fel :mattias

Du har en poäng där...

Fan, jag som ska käka ugnsbakad falukorv med hemlagat mos om 10 minuter, OCH jag har redan ont i ryggen :(
Nu lär jag väl dö av ryggvärk då :mad:

Överlevde du middagen? Man kan få väldigt ont av falukorv om den inte intas på rätt sätt.. :fakta

Ta ingen bad nu bara!! :mattias :kramp

Överlevde du middagen? Man kan få väldigt ont av falukorv om den inte intas på rätt sätt.. :fakta

Ta ingen bad nu bara!! :mattias :kramp

Jag måste ha intagit den på rätt sätt för jag mår fortfarande prima! Inte mer ryggvärk än vad jag hade innan middagen så jag är nog psykiskt friskt. När det gäller matintag åtminstone...

Och har man is i groggen blir man förkyld, så de så :mattias

Jag är förkyld för jämnan, du kanske har kommit på något där...

Du har en poäng där...

Klart jag har, tänker inte börja ha fel efter 27 år på jorden.

Last edited:
En polares läppar sväller som satan när han käkar äpple haha

Jag brukar sitta i soffan och käka så jag är alltid skev i ryggen. Det är nåt med det där jälla moset :mattias

Det börjar svida redan efter första tuggan och det är inte överdrivet mycket på gaffeln heller. Märkligt++

:rofl Det är imponerande att du trots fysiska åkommor redan vid första inmundigande fortsätter äta! Snacka om S&M

Är det bara jag som hickar efter första klunken läskeblask?
Kvittar vilken sort jag dricker.
Men det kanske är ännu ett bevis att man ska hålla sig från dricka.

Det här är förmodligen helt fel tråd att vara seriös men under en lång tid fick jag ont i nacken av öl, på riktigt. Första ölen, alltid ont i nacken. Skumt. :5sure

Varför sväller min högra stortå upp när jag ser en vacker dam?

Back