Onsdagsträning på Åsen

Med trist menar jag i detta fall att man alltid kommer fel där och sitter och svär i hjälmen vilket ju är ganska trist. Jag gillar nog utgången Trösen, Esset och ner mot Ejes bäst.

McB skrev:
Depåböjen tillsammans med partiet mellan Esset och Ejes är ju roligast på hela banan. Det sladdar och skakar så skönt där. :D

Sladdar och skakar? :rofl Vart har gökuret läst det? :tungan

Inbromsningen inför Ejes och hårnålen är roligast! Många som fegar där så man kan plocka placeringar här om man håller tungan i rätt mun.

abstruse skrev:
Inbromsningen inför Ejes och hårnålen är roligast! Många som fegar där så man kan plocka placeringar här om man håller tungan i rätt mun.

Bara för att du lyckades med det en gång på ett varv ja.

abstruse skrev:
En du då din parasit, Oscar kan plocka upp dig på vägen upp så kan du va våran pit-bitch

Swedie skrev:
Hum, jag kommer nog om allt klaffar här oxå.

/Edit: kommer inte. Kom på att jag inte får i foten i en normal doja, så en MC stövel för jag absolut inte i min fot i...

Hur kan det stå edit när inlägget inte är editerat? :va

Nr:18 skrev:
Hur kan det stå edit när inlägget inte är editerat? :va
Troligen en kusin som heter Edit, jag vill passa på att tacka dig för 2 dagars tokmeck med Skrotsukkan :tummenupp

Hoppas att ettan ligger upp nu :D

GSXR1100R skrev:
Troligen en kusin som heter Edit, jag vill passa på att tacka dig för 2 dagars tokmeck med Skrotsukkan :tummenupp

Hoppas att ettan ligger upp nu :D
Jag la ettan i papplådan, resten av växlarna ligger så här: 2 uppåt, 3:an inåt, 4:an utåt, 5:an före 2:an och sexan kommer jag inte ihåg var jag la den nånstans :va :confused:

Nr:18 skrev:
Jag la ettan i papplådan, resten av växlarna ligger så här: 2 uppåt, 3:an inåt, 4:an utåt, 5:an före 2:an och sexan kommer jag inte ihåg var jag la den nånstans :va :confused:
Va i h-e har du gjort med Sursukan :mad:

Någon som ska träna på onsdag på åsen som har étt regndäck över? Bak till 250racer.... ska ju regna som det ser ut nu,, jobbigt att köra med slicks då!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Goodstuff skrev:
Bara för att du lyckades med det en gång på ett varv ja.

Jag har det på film fyra, fem gånger, sedan att "eurosport-kommentatorerna" blott kommenterade det två gånger är en annan femma. :arsele :D

valmers skrev:
Du kan få vara chefsmek på ERF:et på Gelleråsen. Dålig arbetskraft har vi alltid plats för.

ERF:et, går det under Bike Week? Ska försöka ta mig upp till Åsen då.

abstruse skrev:
ERF:et, går det under Bike Week? Ska försöka ta mig upp till Åsen då.
Tänkte ha dig som chefsmek, och systern som hospitality manager. Ni behöver inte göra något, eftersom jag som teamchef kommer att ålägga gammelfetto att göra allt. Bra va?

valmers skrev:
Tänkte ha dig som chefsmek, och systern som hospitality manager. Ni behöver inte göra något, eftersom jag som teamchef kommer att ålägga gammelfetto att göra allt. Bra va?

Låter lysande. Datum?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back