Onsdagsrundan..

:D :D :D

Onsdagsnärvaron kommer bero på vad vädergudarna behagar hitta på...Dom ondsinta skinnställsgnomerna har sytt in mitt skinställ minst en storlek under vintern.:gnissla Så tills jag lyckats pressa ner mig i det igen är jag hänvisad till skyddsväst och ett antal tröjor på överkroppen vilket betyder att; kyla=inget långåka. Jag lär iaf dyka upp på Sveavägen..

Dom där gnomerna är riktigt ondsinta... Och sen har vi dom där som tror att benen i skinnstället är nån j*vla gunga och hänger där hela vintern så
hela stället dras ut på längden och blir skitsmalt där också... :mad:

Dom där gnomerna är riktigt ondsinta... Och sen har vi dom där som tror att benen i skinnstället är nån j*vla gunga och hänger där hela vintern så
hela stället dras ut på längden och blir skitsmalt där också... :mad:

Nästa vinter ska jag trycka ner frugans pilatesboll i stället innan det åker undan för vintern. Sen är det bara att gå ut varannan vecka och trycka i ett par bars tryck så stället "håller formen":gnissla

Nästa vinter ska jag trycka ner frugans pilatesboll i stället innan det åker undan för vintern. Sen är det bara att gå ut varannan vecka och trycka i ett par bars tryck så stället "håller formen":gnissla

Bra idé! Tanten har en sån där jätteboll också... Eller ja, hade tills jag ledsnade på att den var ivägen hela tiden och tog ut all luft ur den men nu vet jag vad dom är tänkta att användas till.. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman