Onsdagsrundan..

Tyvär så kan jag inte åka med imorgon men annars så kan jag hjälpa till att dra någon mellan grupp ibland.

Om jag alltså dyker upp.

Colossus

Va? Näääääääääääää Inte jag.. Jag har inte tillräckligt snabb hoj vettdu.
Måste vara MINST en liters rad4 för att få leda sporthojskörningar.. Dessutom äger jag ingen sporthojströja. Framförallt så brukar jag inte vara med varje onsdag! Att ta på kaptens Mantel kräver sin man.. JP borde ju kunna ta det! Eller kanske Lord Adrian!

Man tackar för that vote of confidence! Men....Dels jobbar jag minst två Onsdagar per månad, dels har jag lokalsinne som en brödrost...vet inte hur många Onsdagsrundor jag varit med på, ändå tvivlar jag på att jag skulle hitta rätt rutt...:näsblod

Apapap.. förvisso mer än en liter, men saknar cyllarna... Kom igen nu Putte, vi vet att du vill ta täten. Seså, styr upp en start nu.

Va fan? Cylinderantalsdiskriminering!!!:mad: Däremot skulle det bli jobbigt för alla bakom att ligga bakom i gnistregnet när jag skrapar topplock i böjarna...;)

Jag skulle gärna åka, men min optiker vägrar lämna ut mina nya linser innan jag satt mig bakom maskinen för en kontroll.. Så jag skulle inte se vägen runt iallafall!

Blir det rund aikväll eller har alla bangat ur?

Kalla mig tunn men är lite kallt för att åka idag :gnissla Jag hade hoppats på en onsdagspremiär den 22a april. ( nästa vecka mao) då hinner man styra upp en seriös tråd och allt :tummenupp

Last edited:
Last edited:
Kalla mig tunn men är lite kallt för att åka idag :gnissla Jag hade hoppats på en onsdagspremiär den 22a april. ( nästa vecka mao) då hinner man styra upp en seriös tråd och allt :tummenupp

Låter bra:tummenupp Då är jag tillbaka från semestern. Du styr upp det hela, vad?(inkl. fint väder):)

Det var han som börja :pekafingerpåamullo :)

ge f*n då!!!
:rofl :rofl :rofl

http://kartor.eniro.se/query?mop=aq...nMap=1&geo_area=lejdet%2C%20rimbo&stq=0&pis=0

Du får gärna kalla mig för du ;)
Här är länken! Mitt hus är det tredje på vänster sida utmed vägen om man zoomar in!

Har tänkt att öppna fiket 2 maj!

Tack tack! Skall läggas in som POI i GPS´n!:yoparty
Man kör ju rätt mycket i det området, så lite duccefolk borde man ju iallafall kunna dra med sig dit!:fyllisar

SOM FAN!

Jag är både säljare, Ducatist och Italienfanatiker.. Försöka lägga ansvar på mig är som att kasta vatten på en gås. När du halar fram den så flyger gåsen! :D

SOM FAN!

Jag är både säljare, Ducatist och Italienfanatiker.. Försöka lägga ansvar på mig är som att kasta vatten på en gås. När du halar fram den så flyger gåsen! :D

Du är med andra ord lika opålitlig som en.....Ducati!:D

Last edited:

HAHAHHAHHAA!:3freak :hihi :D
Gamla bettan är pålitligheten själv ju! Startar nästan varje gång och justerar jag ventilerna i Vaxholm så kommer jag nästan till Sveavägen innan jag behöver byta kamremmar! Drivpaketen klarar minst en vecka och jag har inte haft kopplingsproblem mer än en gång denna säsong. Växellådan är som smör, vilket ju är bra eftersom hojen själv bortrationaliserat neutralfunktionen när motorn går. Det är ju räjs! Neutral mitt i en kurva går ju inte!

*asgarv*

Syns på Onsdag kanske?

:skrattaåt

Gamla bettan är pålitligheten själv ju! Startar nästan varje gång och justerar jag ventilerna i Vaxholm så kommer jag nästan till Sveavägen innan jag behöver byta kamremmar! Drivpaketen klarar minst en vecka och jag har inte haft kopplingsproblem mer än en gång denna säsong. Växellådan är som smör, vilket ju är bra eftersom hojen själv bortrationaliserat neutralfunktionen när motorn går. Det är ju räjs! Neutral mitt i en kurva går ju inte!

*asgarv*

:rofl

Syns på Onsdag kanske?

Det gör vi absolut! jag tar på mig att slänga ut en onsdagsåkning den här onsdagen! Så får vi hoppas att skägget hittar en lämplig vikarie snart som kan axla ansvaret under hans semester :)

Last edited:
Åka?

Blir det någon åkning på onsdag? Jag kan nämligen inte vara med på torsdagsåkningen...

Tyckte jag såg en jäkla massa rött(ducatis) vid donken på sveavägen häromdagen, i helgen trort jag det var.. Åkte dock bil, men jag varvade lite när jag åkte förbi :yoparty Inte fanken var det onsdag, fast kanske inte var SH:s kavalkad då :tuttar

*asgarv*

Syns på Onsdag kanske?

:D :D :D

Onsdagsnärvaron kommer bero på vad vädergudarna behagar hitta på...Dom ondsinta skinnställsgnomerna har sytt in mitt skinställ minst en storlek under vintern.:gnissla Så tills jag lyckats pressa ner mig i det igen är jag hänvisad till skyddsväst och ett antal tröjor på överkroppen vilket betyder att; kyla=inget långåka. Jag lär iaf dyka upp på Sveavägen..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman