Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va? Näääääääääääää Inte jag.. Jag har inte tillräckligt snabb hoj vettdu.
Måste vara MINST en liters rad4 för att få leda sporthojskörningar.. Dessutom äger jag ingen sporthojströja. Framförallt så brukar jag inte vara med varje onsdag! Att ta på kaptens Mantel kräver sin man.. JP borde ju kunna ta det! Eller kanske Lord Adrian!
Apapap.. förvisso mer än en liter, men saknar cyllarna... Kom igen nu Putte, vi vet att du vill ta täten. Seså, styr upp en start nu.
Blir det rund aikväll eller har alla bangat ur?
Va fan? Cylinderantalsdiskriminering!!!Däremot skulle det bli jobbigt för alla bakom att ligga bakom i gnistregnet när jag skrapar topplock i böjarna...
![]()
Bikerwoman, Självklart skall vi fika hos dig!
Kan du möjligtvis peta in på en karta vart det är så får vi vällan ändra på rundan så den går förbi er.
Kalla mig tunn men är lite kallt för att åka idagJag hade hoppats på en onsdagspremiär den 22a april. ( nästa vecka mao) då hinner man styra upp en seriös tråd och allt
![]()
Det var han som börjaekafingerpåamullo
![]()
http://kartor.eniro.se/query?mop=aq...nMap=1&geo_area=lejdet%2C%20rimbo&stq=0&pis=0
Du får gärna kalla mig för du
Här är länken! Mitt hus är det tredje på vänster sida utmed vägen om man zoomar in!
Har tänkt att öppna fiket 2 maj!
Låter braDå är jag tillbaka från semestern. Du styr upp det hela, vad?(inkl. fint väder)
![]()
SOM FAN!
Jag är både säljare, Ducatist och Italienfanatiker.. Försöka lägga ansvar på mig är som att kasta vatten på en gås. När du halar fram den så flyger gåsen!![]()
Du är med andra ord lika opålitlig som en.....Ducati!![]()
Du är med andra ord lika opålitlig som en.....Ducati!![]()
HAHAHHAHHAA!![]()
![]()
![]()
Gamla bettan är pålitligheten själv ju! Startar nästan varje gång och justerar jag ventilerna i Vaxholm så kommer jag nästan till Sveavägen innan jag behöver byta kamremmar! Drivpaketen klarar minst en vecka och jag har inte haft kopplingsproblem mer än en gång denna säsong. Växellådan är som smör, vilket ju är bra eftersom hojen själv bortrationaliserat neutralfunktionen när motorn går. Det är ju räjs! Neutral mitt i en kurva går ju inte!
*asgarv*
Syns på Onsdag kanske?
HAHAHHAHHAA!![]()
![]()
![]()
Gamla bettan är pålitligheten själv ju! Startar nästan varje gång och justerar jag ventilerna i Vaxholm så kommer jag nästan till Sveavägen innan jag behöver byta kamremmar! Drivpaketen klarar minst en vecka och jag har inte haft kopplingsproblem mer än en gång denna säsong. Växellådan är som smör, vilket ju är bra eftersom hojen själv bortrationaliserat neutralfunktionen när motorn går. Det är ju räjs! Neutral mitt i en kurva går ju inte!
*asgarv*
Syns på Onsdag kanske?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |