Onsdagskörningstråden

Oj, blev lite förvirrad med två onsdagskörningstrådar som handlar om samma körning, skrev i den andra att jag ska komma.

Jag hittade en K6a i garaget som behöver rastas :)

18.00 Skogis siktar jag på!

blir skogis med för mig denna gång .. 1730 skulle jag aldrig hinna till ändå.. måste moppa hem o hämta nyckeln jag glömt med .. :huvet

EDit: Fast de e klart om vi åker moppe allihopa så har jag "hojen" här direkt .. men den hänger ni aldrig med .. :tungan

Tja åkte förbi skogskyrkogårdeb idag var massa hojar. Vart brukar ni åka efteråt? Ere bara o komma eller vadå? :). Alla jag åker med bor i Uppsala skulle vara grymt o åka med några i Sthlm med.

Tja åkte förbi skogskyrkogårdeb idag var massa hojar. Vart brukar ni åka efteråt? Ere bara o komma eller vadå? :). Alla jag åker med bor i Uppsala skulle vara grymt o åka med några i Sthlm med.

Kör du med game over?

Bara att dyka upp! Kan försöka komma håg att säga till när vi ska ut nästa gång :)

Aaa kör med game over :) men känner ingen i Sthlm kör hoj. Kör du oxå med dom? Vilka åker du med?

Vi kan nog ta en sväng om du vill... Fast jag bor på norra sidan så det blir ändå en liten bit att åka men inte riktigt som uppsala..

Jag kom lite sent till Skogskyrkogården (18:30), tror alla hade lämnat då så jag gled fram till ett annat gäng som stod där och frågade om dom skulle köra.

Jajamen, och visst fick man följa med! :tummenupp

Tackar AdrenalineMC för den goa kvällsturen, mycket trevligt folk och väldigt kul! :krama

/Dåren på Duken

Last edited:
Jag kom lite sent till Skogskyrkogården (18:30), tror alla hade lämnat då så jag gled fram till ett annat gäng som stod där och frågade om dom skulle köra.

Jajamen, och visst fick man följa med! :tummenupp

Tackar AdrenalineMC för den goa kvällsturen, mycket trevligt folk och väldigt kul! :krama

/Dåren på Duken

Bara kul att du hakade på :tummenupp

Du får gärna haka på fler gånger om du har lust :)

Vi blir några stycken från Haninge som tänkte åka men tid är ej bestämt, Pma nummer om du är intresserad så drar jag iväg ett sms när vi är på G...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!