Onsdagskörningstråden

7/7

Det var en kanonkörning:banana
,tyckte att ni valde roliga vägar:tummenupp
Kommer förska vara med fler gånger.....fortsätt och håll den svarta sidan nedåt.
Vi ses.........

Kommer förska vara med fler gånger.....fortsätt och håll den svarta sidan nedåt.
Vi ses.........

svarta sidan .. du menar alltså hjälmen :gnissla

jepp igår va skoj som alltid!

Vi ses.........

Ja det var trevligt!
Ge mig några veckor så hinner jag köra in nya hojen så ska jag inte sinka er med dåliga kurvtagningar och offroadkörning :tummenupp

Någon info om kommande onsdagskörning?
Måste ut och testa dessa runder då det är min första säsong som MC-förare =)
Plats och tidpunk på onsdag?
Vi ses!

Verkar bli väldigt varmt mitt på dagen. Någon som känner för att köra på kvällen istället. Vad sägs om en kvällssväng på lördag istället för :fyllisar sponk och krogbesök. Se det som att ni sparar pengar på att åka hoj :tummenupp

Verkar bli väldigt varmt mitt på dagen. Någon som känner för att köra på kvällen istället. Vad sägs om en kvällssväng på lördag istället för :fyllisar sponk och krogbesök. Se det som att ni sparar pengar på att åka hoj :tummenupp

Vart hade du tänkte åka? På våran fina sida eller? ;)

Följer gärna med på en sväng ikväll, skriv bara plats och tid!

Jag och hästhåkan hakar på. Vi föreslår macdonalds hägernäs 18.00.
Avfarten innan waxholm.

Colossus

Ska försöka dyka upp där då, har ni någon färdplan?

Ja, ut på bonnvischan :D. Allvarligt talat, vi tar det på känn. Jag kan tänka mig att det blir uppåt Gottröra kanske Rånäs om ljuset och lusten/orken räcker. Vi diskuterar saken på plats.

Tack för en mycket trevlig runda. Det blev ca 20 mil.
Men jag gillade inte att bli stucken av en geting i halsen .

Colossus

Back